Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@02:37:36 GMT

رکورد تولید در لوله گستر اسفراین شکسته شد

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۴۱۴۶۶

رکورد تولید در لوله گستر اسفراین شکسته شد

مهندس مازیار زند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا مجموع تولیدات این شرکت در سال گذشته را حدود ۹ هزار و ۲۰۰ تن دانست و گفت: این میزان تولیدات در این بازه زمانی مشابه امسال با افزایش ۷۰ درصدی به ۱۵ هزار و ۵۰۰ تن در شرایط تحریم رسید.

وی افزود: پیش بینی می شود میزان تولیدات شرکت لوله گستر تا پایان سال افزایش چشمگیری داشته باشد و رکورد تولیدات این شرکت صنعتی از ابتدای راه اندازی تا کنون شکسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت لوله گستر اسفراین افزود : قراردادهایی جدید برای تولید لوله های جداری و جریانی فولادی بدون درز مورد نیاز صنعت نفت در راه است و سفارش های خوبی برای سال آینده شرکت لوله گستر ثبت خواهد شد که ظرفیت تولید این شرکت صنعتی را به طور کامل پوشش خواهد داد.

زند با بیان‌ اینکه از ابتدای سال تا کنون بیش از چهار قرارداد با شرکتهای پیمانکار صنعت نفت در لوله گستر بسته و اجرا شده است افزود: اکنون با هشت شرکت پیمانکار شرکت نفت در حال مذاکره برای انعقاد قراردادهای جدید هستیم که تا هفته آینده نهایی خواهد شد.

وی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده در شرکت لوله گستر تا پایان امسال ۱۰ هزار تن به میزان تولیدات کنونی افزود خواهد شد که تحقق این میزان تولید گام بلندی در جهش تولید و شکستن  رکورد میزان تولیدات لوله گستر از ابتدای تاسیس تا کنون خواهد بود.

به گزارش ایرنا شرکت لوله گستر اسفراین از شرکت‌های تابعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بوده و تنها تولید کننده انواع لوله‌های جداری بدون درز مورد نیاز برای استخراج نفت است.

خریدار محصولات لوله گستر عمدتا شرکتهای تابعه شرکت ملی نفت و شرکت‌های پیمانکار فعال در زمینه حفاری چاه‌های نفت است.
شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد که با دارا بودن ۲ مجتمع بزرگ فولاد و لوله گستر و نیز صنایع پایین دستی آن، قطب صنعتی خراسان شمالی به شمار می رود.

برچسب‌ها اسفراین وزارت صنعت معدن و تجارت جهش تولید اختصاصی ایرنا صنعت نفت ایران پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسفراین وزارت صنعت معدن و تجارت جهش تولید اسفراین وزارت صنعت معدن و تجارت جهش تولید اختصاصی ایرنا صنعت نفت ایران اخبار کنکور شرکت لوله گستر میزان تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۱۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران

شانا _ گروه فیلم: نشست خبری ارسلان رحیمی، مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران امروز (چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت) در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد.

دریافت 19 MB

دیگر خبرها

  • انقلاب تولیدات دانش بنیانی صنعت پتروشیمی در راه است
  • نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
  • رکورد صدور پروانه در بافت‌های فرسوده شکسته شد
  • رکورد نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده شکسته شد
  • تولید گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری ۳۰ درصد رشد کرد
  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • رشد ۱۰۴ درصدی تولیدات پتروشیمی شیراز
  • سد ورود بخش خصوصی به صنعت نفت و گاز شکسته شد/ آغاز ۵۰ پروژه به ارزش ۲۵ میلیارد دلار
  • رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد
  • سد ورود بخش خصوصی به صنعت نفت و گاز شکسته شد