Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@06:46:43 GMT

روبرو آماده باش؛ قهرمان می‌آید!

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۴۱۴۷۳

روبرو آماده باش؛ قهرمان می‌آید!

دل توی دل پرسپولیسی‌ها نیست! دوباره دربی معروف از راه رسید تا همه در مستطیل سبز چشم به صفحه تلویزیون‌های خود بدوزند و در انتظار گردش توپ باشند.

برای پرسپولیسی ها بازی برابر حریف سنتی همیشه مهم بوده و حالا باید تحت شرایطی خاص شاهد تقابل با استقلال باشند، پرسپولیسی که اسبش را برای قهرمانی در آسیا زین کرده بود، با بدشانسی به نایب قهرمانی در قاره کهن بسنده کرد و حالا پس از 3 تساوی متوالی برای جنگ برابر رقیب همیشگی به میدان می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روبرو آماده باش! پرسپولیس بی تاب است؛ شاگردان یحیی برای پیروزی آماده اند؛ هرچند استادیوم برای این دیدار هم خالی از هوادار است اما مردان ارتش سرخ به یاد پرچم های قرمز و سرو صدای کر کننده برای پیروزی در دربی بی تاب هستند؛ بی تاب هستند تا در دقیقه 24 به یاد کاپیتان فقید خود به یاد 24 ابدی فریاد و غریو نوروزی روحت شاد را زمزمه کرده و بر زبان آوردن نام کاپیتان انرژی مضاعفی بگیرند و بی محاباتر از قبل به سمت دروازه آبی حمله ببرند.

روبرو آماده باش! پرسپولیس در این دربی برای پیروزی انگیزه های ویژه ای دارد؛ از سر وسامان دادن به اوضاع خود در جدول گرفته تا شادی روح هوادارانی که پس از شکست تلخ در فینال در غم پرسپولیس و باخت آن جان به جان آفرین تسلیم کردند؛ برای شادی سام که پس از فینال در غم از دست دادن پدر پرسپولیسی اش سوگوار است.

روبرو آماده باش! شاگردان یحیی امروز برای پیروزی در دربی ثانیه شماری می کنند؛ برای پیروزی در دیدار 6 امتیازی برابر استقلال آماده اند. پرسپولیسی ها منتظر شنیدن سوت آغاز این دیدار هستند تا پسران یحیی جبران مافات کرده و  با پیروزی شیرین برابر حریف قدیمی و قدرش به تساوی های ملال آور اخیرش  پایان داده و لبخند را بر لب هواداران بازگردانند، بردی که تلخی محرومیت ناجوانمردانه عیسی، داستان گزنده VAR و پنالتی های دردناک فینال را کمرنگ می کند.

روبرو آماده باش! پرسپولیس برای موفقیت و برد دیگری در حساس ترین دربی ایران آماده است؛ پیروزی که می تواند سرآغازی برای بازگشت به جایگاه قبلی این تیم در بالای جدول باشد، جایی که در سال های قبل با برانکو در آن آقایی می کرد و حالا کمی از خانه همیشگی دور مانده است! پرسپولیسی ها به بالابودن و در اوج ماندن عادت دارند و نمی خواهند ترک عادت کنند. اگر چه همیشه شعار اول بشی، آخر بشی، پرسپولیس دوستت داریم ورد زبان همه پرسپولیسی ها است اما پسران یحیی که در سال های اخیر به قهرمانی عادت کرده اند، این بار هم نمی خواهند ترک عادت کنند و برای پیروزی در این دیدار جان می دهند. از سوت آخر بازی تا سوت پایان آن؛ نه یک لحظه عقب نشینی و نه یک لحظه ناامیدی!

امروز از ته دل فریاد می زنیم؛ روبرو آماده باش، قهرمان می آید!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس قهرمان فینال هادی نوروزی سام هوادار فقید دربی 94 برای پیروزی پرسپولیسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۱۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید

آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب هفته سی‌وچهارم سری‌آ ایتالیا، تیم‌های یوونتوس و میلان از ساعت ۱۹:۳۰ امشب به مصاف هم رفتند.

یووه و میلان در حالی با هم روبرو شدند که با قرار گرفتن در رده سوم و دوم جدول، رقابت نزدیکی برای نایب قهرمانی دارند اینتر هفته گذشته قهرمانی‌اش را قطعی کرد تا امید‌های دو مدعی دیگر یعنی یوونتوس و میلان برای رسیدن به جام از بین برود.

با وجود انتظاری که می‌رفت دربی ایتالیا در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم گلی نداشت و توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا یوونتوس و میلان در بازی بزرگ هفته سی‌وچهارم با تساوی بدون گل به کارشان پایان بدهند.

با این تساوی، آث‌میلان با ۷۰ امتیاز و یوونتوس با ۶۵ امتیاز جایگاهشان را در رده دوم و سوم جدول حفظ کردند.

در دیگر بازی امشب سری‌آ، از ساعت ۲۲:۳۰، لاتزیو میزبان ورونا است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم / آماده یک مسابقه تمام عیار هستیم
  • دربی مرسی ساید؛ «شکست فاجعه آميز»
  • آرسنال تیم اول لندن؛ توپچی‌ها و کسب سه برد با +5 گل در دربی‌های لندن طی فصل جاری لیگ برتر