Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  محمد تقی ایرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در نشست با مسئولان نیروگاه اتمی بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به ویژه شهدای هسته‌ای بیان کرد: امروز علم و فناوری هسته‌ای نماد اقتدار کشور ما است و کسانی که در این عرصه تلاش و جهاد علمی می‌کنند و زمینه توسعه این صنعت را فراهم می‌آورند برای ملت ایران و جامعه اسلامی افتخارآفرین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشمندان انرژی هسته‌ای ایران اسلامی و نیروگاه اتمی بوشهر پرچم علم و فناوری را به اهتزاز درآورده اند.

او، افتخارآفرینان صنعت هسته‌ای را پیشانی پیشرفت و توسعه علمی کشور دانست و افزود: اوج علم و فناوری، در حوزه هسته‌ای است، که دشمنان نمی‌خواهند فرزندان و جوانان ملت ایران در این سطح به علم دست پیدا کنند و امروز ما به دنیا این پیام را می‌دهیم که انرژی هسته‌ای در کشور بومی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به حساسیت ایجاد شده از سوی دشمنان در عرصه علم و فناوری هسته‌ای عنوان کرد: در مسیر رسیدن به قله‌های رفیع علم و فناوری هسته‌ای، هزینه‌های زیادی پرداخته شده که آخرین آن شهادت دانشمند هسته‌ای محسن فخری‌زاده است اما جای این شهید را جوانان و دانشمندان بی‌شماری پر کرده‌اند.

ایرانی، نیروگاه هسته‌ای بوشهر را نماد اقتدار علمی و فناوری ایران اسلامی دانست و گفت: فعالیت این مجموعه نشان از توانمندی دانشمندان ایرانی در عرصه انرژی هسته‌ای دارد و این در حالی است که چشم‌انداز خوبی برای توسعه علم و فناوری به ویژه در عرصه انرژی هسته‌ای تدوین شده است.

بیشتر بخوانید

حفاظت از محیط زیست پیرامونی یکی از اولویت‌های نیروگاه اتمی بوشهر است فعالیت نیروگاه اتمی بوشهر با حداکثر توان/ تولید ۷ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ای در سال ۹۸

او بیان کرد: همان گونه که در حوزه‌های تسلیحات نظامی و موشکی به اقتدار عظیمی دست یافته‌ایم و مانع از زورگویی غرب، ظالمان و استکبارجهانی به ایران و منطقه شده‌ایم، این اقتدار با توسعه علم و فناوری هسته‌ای تکمیل شده است.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار بوشهر دانشمندان و کارکنان حوزه علم و فناوری هسته‌ای را مایه افتخار همه ملت دانست و افزود: امروز دشمنان نمی‌توانند این توسعه و پیشرفت را ببینند و این صنعت پیچیده خاری بر چشم کسانی است که عزت ملت ایران را نشانه گرفته‌اند.

ایرانی، یکی از مولفه‌های مهم استان بوشهر را امنیت پایدار آن دانست و تاکید کرد: ظرفیت‌های مهم و استراتژیک استان بوشهر در ابعاد گوناگون مایه اقتدار و افتخار ایران اسلامی است و برقراری امنیت پایدار در این استان نشان از توانمندی فرزندان این مرز و بوم است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروگاه اتمی بوشهر فناوری هسته ای انرژی هسته ای معاون استاندار بوشهر برق هسته ای شهدای هسته ای علم و فناوری هسته ای نیروگاه اتمی بوشهر انرژی هسته ای ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۱۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفت میلیون خانوار به شبکه فیبر نوری متصل هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ محمد خوانساری اظهار داشت: ایجاد شبکه فیبر نوری با مشارکت شهرداران استان بوشهر به عنوان یکی از زیرساخت‌های مهم شهر‌ها با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با هدایت، نظارت و تنظیم‌گری دولت انجام می‌شود.   وی افزود: برای ۴۰ شهر استان بوشهر برنامه‌ریزی لازم در ایجاد بزرگراه فیبر نوری انجام شده و تا پایان امسال همه نقاط این استان به شبکه فیبر نوری متصل می‌شود.   خوانساری بیان کرد: در اجرایی شدن طرح شبکه طرح فیبر نوری در شهر بوشهر ۱۰۰ کیلومتر برنامه‌ریزی شده که تاکنون بیش از ۴۰ کیلومتر آن انجام شده است.   وی ادامه داد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای پیگیری و پیشبرد طرح فیبر نوری برای هر استان یک معین از میان معاونان خود را مامور کرده که برای استان بوشهر رئیس سازمان فناوری اطلاعات تعیین شده است.   خوانساری اضافه کرد: در استان بوشهر ۲ اپراتور "صبانت" و "ایرانسل" مسئولیت حفاری برای فیبر، تجهیز کارگاه، نصب تجهیزات و ارائه خدمات به مردم، خانواده‌ها و کسب‌وکار‌ها را بر عهده دارند.   وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری‌های این حوزه را بخش خصوصی انجام داده و دولت وظیفه قاعده‌مندسازی و تنظیم‌گری، دادن مجوز‌ها و پروانه‌ها به شرکت‌های دارای شرایط است که مشغول اجرای طرح در شهر هستند.   رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: اولویت نخست در فیبر نوری، مناطق دارای جمعیت ثابت است و برای مناطق گردشگری تقویت شبکه تلفن همراه در اولویت است.   خوانساری ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توسعه زیرساخت‌های شبکه فیبر نوری است.   رئیس سازمان فناوری اطلاعات یادآور شد: این مهم سبب توسعه کسب وکار‌ها با اینترنت پرسرعت و تسریع در دسترسی به خدمات دولت خواهد شد.    

دیگر خبرها

  • شعار بانک در سال جاری، توجه به سرمایه انسانی به عنوان هسته‌ اصلی توسعه بانک است
  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • بندر کنگ نماد حفظ و صیانت از فرهنگ و معماری بومی است
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نگاه نمایش اقتدار ایران در بوشهر
  • برگزاری نمایش اقتدار در روز ملی خلیج‌ فارس در بوشهر
  • ایران رتبه ۱۷ هوش مصنوعی را در جهان دارد
  • اجرای برنامه ملی بازآفرینی/ مردم مشارکت کنند
  • تولید ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ ای طی یک دهه در نیروگاه اتمی بوشهر
  • هفت میلیون خانوار به شبکه فیبر نوری متصل هستند