Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا گفت که وزارت متبوعش تصمیم تعیین انصارالله به عنوان یک گروه "تروریستی" را به کنگره اطلاع خواهد داد.

به گزارش ایسنا، وی گفت: هدف ما قرار دادن نام عبدالملک الحوثی، (رهبر انصارالله یمن) عبدالخالق بدرالدین الحوثی (از اعضای ارشد انصارالله و برادر رهبر این گروه) و عبدالله یحیی الحکیم (از رهبران ارشد انصارالله) در لیست "تروریست‌های بین المللی" است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روز جمعه، دولت مستعفی یمن بار دیگر خواهان درج نام انصار الله در فهرست‌های "تروریسم بین المللی" شد.

دولت مستعفی یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد: "ما خواسته خود برای درج نام حوثی‌ها در لیست‌های تروریسم بین المللی را رها نکرده و نخواهیم کرد. "

در پی این درخواست منابع مطلع به رویترز گفتند که دولت آمریکا قصد دارد انصارالله یمن را در فهرست گروه‌های "تروریستی " قرار دهد.

پیش از این رسانه‌های آمریکایی از تلاش‌های دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور برای درج نام انصارالله در فهرست گروه‌های تروریستی تا قبل از ۲۰ ژانویه یعنی تاریخ پایان قدرت ترامپ خبر دادند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: پامپئو انصارالله انصارالله یمن تروریست مایک پامپئو آمریکا صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۱۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، داود منظور، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت را از اولویت‌های اصلی دولت اعلام کرد و گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت اختصاص یافت.

وی با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی افزود: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902634

دیگر خبرها

  • انصارالله یمن پیشنهاد میزبانی صنعا از دفتر سیاسی حماس را داد
  • اطلاعیه سپاه درباره بازداشت پشتیبانان یک گروه تروریستی
  • اطلاعیه مهم سپاه پاسداران درباره بازداشت عوامل پشتیبانی یک گروه تروریستی در مدرسه دینی پشامگ راسک
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است
  • این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات
  • مقام انصارالله: ایران حیثیت اسرائیل را از بین برد
  • راهپیمایی میلیونی یمنی‌ها در همبستگی با ملت فلسطین در نوار غزه
  • خواب جدید داعش برای طرفداران ؛ به افغانستان بیایید !
  • سوئیس: روسیه به مذاکرات صلح اوکراین دعوت نشده است