Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عباس جمشیدی روز دوشنبه در نشست ساماندهی سواحل شهرستان بوشهر افزود: نصب تابلوها یا دیگر علائم مربوط به سالم یا ناسالم بودن شناگاه‌ها و نبود خطر ناشی از غرق شدگی در سواحل این بندر برای آگاهی شهروندان ضروری است.

وی بیان کرد: از حضور سرمایه‌گذار برای ساحل سازی و ساختن پلاژ به منظور استفاده بیشتر از سواحل استقبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمشیدی با تاکید بر حفظ حریم ۶۰ متری دریا ادامه داد: براساس قانون هیچ دستگاهی اجازه تصرف حریم ۶۰ متری دریا را ندارد و در زمان حاضر وضعیت شهرستان بوشهر در این زمینه مناسب است.

وی ادامه داد: براساس تفاهم‌نامه‌ امضا شده بین راه و شهرسازی، استانداری و دانشگاه خلیج فارس قرار است از پارک شغاب تا پارک دانشجو در ساحل بندر بوشهر به هم متصل تا مجموعه پارک و تفریحگاهی خوبی برای مردم باشد و براین اساس دیوارهای برخی تاسیسات موجود در این مسیر باید برداشته شود تا مردم بتوانند از ساحل استفاده کنند.

وی ادامه داد: تلاش می‌شود اگر تصرفی در حریم ۶۰ متری انجام شده و طبق ضوابط نیست عقب نشینی صورت گیرد.

جمشیدی اضافه کرد: با توجه به اینکه ورود آب‌های سطحی به دریا منجر به آلودگی و برهم خوردن اکوسیستم دریا می‌شود انتظار می‌رود با سرعت بخشی در اجرای پروژه فاضلاب نسبت به جمع‌آوری و بی خطرسازی این آب‌ها اقدام شود.

براساس اعلام اداره محیط زیست شهرستان بوشهر پارک لیان، بندرگاه، پلاژ بانوان، جفره، ریشهر و پارک سیادت از جمله شناگاه‌های این شهرستان است که از جمله آنها شناگاه پلاژ بانوان و ریشهر پرخطر و شناگاه جفره در وضعیت بحرانی قرار دارد.

همچنین شناگاه‌های لیان و بندرگاه در وضعیت سالم و شناگاه پارک سیادت بوشهر نیز به طور نسبی پاک است.

برچسب‌ها بوشهر عباس جمشیدی شناگاه مدیریت شهری شنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر عباس جمشیدی شناگاه بوشهر عباس جمشیدی شناگاه مدیریت شهری شنا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۱۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۶ هزار هکتار از اراضی پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت

به گزارش خبرنگار مهر، شمس‌الدین جمشیدی امروز چهارشنبه در ستاد برداشت محصولات کشاورزی پلدختر، اظهار داشت: ۵۶ هزار و ۴۰۰ هکتار اراضی شهرستان پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت.

وی اظهار کرد: سطح زیر کشت قابل‌برداشت حدود ۲۹ هزار هکتار شامل گندم آبی و دیم، ۲۰ هزار هکتار جو دیم و هفت هزار و ۴۰۰ هکتار کلزا در شهرستان است.

مدیر جهاد کشاورزی پلدختر، افزود: چهار کمیسیون در پلدختر و یک کمیسیون در شهرستان معمولان کار خرید محصولات مازاد بر مصرف شهرستان را به عهده دارند.

جمشیدی، افزود: پیش‌بینی تولیدات کشاورزی شهرستان حدود ۷۰ هزار تن انواع محصولات زراعی است و حدود ۳۲ هزار تن گندم به‌صورت تضمینی خریداری می‌شود.

وی گفت: نرخ خرید گندم تضمینی هر کیلوگرم ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و کلزا ۳۵ هزار تومان است.

مدیر جهاد کشاورزی پلدختر، افزود: مشکلات اساسی شهرستان‌های پلدختر و معمولان نبود جاده‌های دسترسی است که متأسفانه جهاد کشاورزی شهرستان هیچ‌گونه ماشین‌آلاتی ندارد و دراین‌رابطه نیاز به همکاری دیگر دستگاه‌های شهرستان از جمله راهداری که سال‌های گذشته به طور ویژه مساعدت داشتند، احساس می‌شود.

جمشیدی، یادآور شد: میزان نیاز سوخت کمباین‌های فعال حدود ۹۶۰ هزار لیتر است که توسط شرکت فرآورده‌های نفتی تأمین خواهد شد.

وی افزود: پنج اکیپ، کارن نظارت بر برداشت را انجام می‌دهند و اواخر اردیبهشت برداشت در مناطق جنوبی شهرستان آغاز خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی پلدختر، گفت: این مدیریت آمادگی کامل برای برداشت و خرید محصولات کشاورزی شهرستان که نتیجه زحمات حدود ۹ ماهه کشاورزان است را دارد و امید است به طور مطلوب صورت گیرد.

کد خبر 6087702

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم
  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • ۵۶ هزار هکتار از اراضی پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت
  • اهدای یک هزار سند مالکیت در دو شهرک به مردم
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • (ویدئو) حال خوب فلسطینی‌های آواره در ساحل دریا
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • تعیین وضعیت ۳۹۰۰ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر