Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران بعد از شکست این تیم مقابل نفت آبادان از سمت خود استعفا کرد

علی امیری طی نامه‌ای به رضا حدادیان، مالک باشگاه نساجی از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش طرفداری، در متن نامه امیری به مالک باشگاه نساجی و اعضای هیات مدیره آمده است:

از زمانی که پا به عرصه مدیریت فوتبال حرفه‌ای در سال 84 گذاشتم، همواره یکی از آرزوهای بنده حضور یک تیم از استان مازندران در لیگ برتر بود که به یاری خدا سه سال پیش این اتفاق در اولین سال مدیریت بنده در باشگاه بزرگ نساجی مازندران محقق گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همواره تلاش خود را برای موفقیت این باشگاه انجام داده‌ ام و در این مدت طی همکاری با مالک و اعضای هیات مدیره همه تلاش خود را کردم، اما اکنون احساس می‌ کنم ماندن من نمی‌ تواند برای نساجی موثر باشد و به قولی گاهی انسان با رفتن خود می‌تواند به یک مجموعه خدمت کند. به همین دلیل ضمن تشکر از شما و اعضای هیات مدیره که در این اوضاع بد اقتصادی با وجدان و با شرف خود تلاش و هزینه می‌کنید و همواره هدف‌تان خدمت به استان مازندران بوده است، ضمن عذرخواهی از هواداران فهیم و بزرگ نساجی مازندران به دلیل این که تاکنون نتوانسته‌ایم خواسته‌های به حق آنها را محقق کنیم و موجب ناراحتی آنها شده‌ایم، بدین وسیله از امروز قطع همکاری خود را با باشگاه بزرگ نساجی اعلام می‌ کنم و امیدوارم این تیم در ادامه لیگ موفق و سهمیه‌ ای که پس از 24 سال با خون دل به دست آمده را حفظ کند.

نساجی مازندران در رده چهاردهم جدول رده‌ بندی قرار دارد.

اخبار داغ 

محمود فکری: شاید مدیران، بازیکنان را ممنوع المصاحبه کرده بودند تا خودشان حرف بزنند داور دربی را بهتر بشناسید؛ رضا کرمانشاهی، داور ماشین بازی که دربی را سوت می زند فیلم واقعی از داخل هواپیمای اندونزی قبل از سقوط / جیغ و اشک های مسافران + فیلم تیم منتخب سال 2020 از نگاه طرفداری توییت عجیب ایکر کاسیاس درباره آینده دوناروما

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نساجی مازندران باشگاه نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۱۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین تیم فوتبال نساجی پیش از دیدار حساس مقابل ذوب آهن اصفهان برگزار شد و ساکت الهامی در کنار بازیکنان خود به تمرین پرداخت.

این تمرین در هوای مطلوب برگزار شد و بازیکنان نساجی زیر نظر کادرفنی کارهای تاکتیکی را مرور کردند و ضربه به دروازه را در دستور کار خود قرار دادند.

نساجی در آخرین دیدار خود در لیگ برتر موفق به شکست تراکتور شد و سه امتیاز مهم را به دست آورد و با توجه به حذف از جام‌حذفی فرصتی 13 روزه برای ریکاوری و مرور برنامه‌های فنی داشتند تا برای کسب سه امتیاز مهم خارج از خانه آماده شوند.

ساکت الهامی و دستیارانش این تمرین را با دقت زیادی نظارت می‌کردند و در تمرین شوت‌زنی در کنار بازیکنان حضور پیدا کردند.

تصاویری از تمرین نساجی را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • دانیال: من مقصر باخت پرسپولیس هستم
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • سیاوش اکبرپور استعفا داد!
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!