Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، حسین شهیدزاده اظهار داشت: در هوای آلوده تهران، نه تنها انجام فعالیت‌های فیزیکی و حرکت‌های ورزشی می‌تواند سلامت شهروندان را به مخاطره بیندازد، بلکه حتی تردد در فضای باز نیز توصیه نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه فوتبال، یک ورزش گروهی سنگین و نیازمند تحرک شدید بازیکنان در طول بازی است و می‌تواند خطرات ناشی از شرایط ناسالم هوا را برای بازیکنان تشدید کند، افزود: به منظور حفظ سلامت بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس، برگزاری دربی امروز به مصلحت نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهیدزاره با استناد به هشدار آلودگی هوا و اعلام سطح نارنجی از سوی سازمان هواشناسی مبنی بر افزایش غلظت آلاینده‌ها تا شرایط بسیار ناسالم از امروز، خاطرنشان کرد: توصیه شرکت کنترل کیفیت هوا براساس رسالت حرفه‌ای و مأموریت تخصصی این مجموعه، لغو دیدار امروز است؛ هر چند تصمیم‌گیری در این‌باره با سازمان‌های مسئول است.

گفتنی است، قرار است مسابقه فوتبال تیم‌های استقلال و پرسپولیس ساعت ۱۶ و ۳۵ دقیقه امروز در مجموعه ورزشی آزادی تهران و بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس شهر تهران استقلال پرسپولیس شهرآورد تهران شرکت کنترل کیفیت هوا شهرداری تهران سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس شهر تهران استقلال باشگاه پرسپولیس شهر تهران استقلال پرسپولیس شهرآورد تهران شرکت کنترل کیفیت هوا شهرداری تهران سازمان هواشناسی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۱۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص آلودگی هوای مشهد امروز چهارشنبه ۴ اردیبهشت

هوای کلان‌شهر مشهد امروز چهارشنبه با قرار گرفتن روی شاخص کلی ۸۳ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، کیفیت هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت گذشته با عدد شاخص کلی ۸۶ در شرایط قابل قبول قرار گرفت.

بیشترین بار آلودگی از ایستگاه خاقانی با عدد شاخص ۱۱۵ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس به ثبت رسیده است.

کیفیت هوای شهر مشهد امروز هم همانند دو روز گذشته در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش ایمنا، شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای قابل قبول (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 747383

دیگر خبرها

  • شاخص کیفی ۲۲ شهر سالم و پاک ثبت شد / اردبیل پاک‌ترین هوا را دارد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • کیفیت هوای تهران در شرایط «قابل قبول»
  • هوای هیچ شهری امروز آلوده نیست / پاک‌ترین هوا سهم بجنورد شد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • شاخص آلودگی هوای مشهد امروز چهارشنبه ۴ اردیبهشت
  • ثبت هوای پاک در ۶ منطقه تهران
  • هوای تهران بارانی و سالم است
  • کیفیت هوای تهران امروز در چه وضعی است؟
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق