Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، مجید باقری، قائم مقام مدیر عامل در حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا، با اشاره به  روش‌های فروش محصول در صنعت خودروسازی گفت: در خودرو سازی 3 روش فروش وجود دارد، یک مدل فروش، فروش فوری است که در آن کل قیمت محصول از متقاضی گرفته می‌شود و خودرو به فوریت و ظرف مدت حداکثر 3 ماه تحویل داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام مدیر عامل در حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا، در بیان سایر مدل‌های دیگر فروش محصول گفت: مدل دیگر، پیش فروش و مشارکت در تولید است که بر مبنای این 2 روش، حداکثر تا 50 درصد از مبلغ فعلی خودرو به صورت علی‌الحساب از متقاضی دریافت می‌شود. همچنین در قرارداد فروش تاکید می‌شود که قیمت فروش نهایی خودرو بر مبنای قیمت زمان تحویل تعیین خواهد شد.

قیمت تحویل خودرو شاهین در دی ماه 267 میلیون تومان است

این مقام مسئول با اشاره به این نکته که تعدیل قیمت، علت اصلی دریافت نکردن 100 درصد وجه در زمان ثبت‌نام است، تاکید کرد: در دو روش پیش فروش و مشارکت در تولید تنها بخشی از وجه دریافت می‌شود و اگر ما از قیمت نهایی محصول در زمان تحویل آگاه بودیم به طور قطع 100 درصد قیمت تمام شده را از متقاضی خرید خودرو دریافت می‌کردیم.

وی با اشاره به قیمت فروش کارخانه خودروی شاهین افزود: زمانی که می‌خواستیم خودروی شاهین را پیش‌فروش کنیم قیمت نهایی محصول وجود نداشت و مبلغ 80 میلیون تومان از متقاضیان به عنوان پیش پرداخت دریافت شد.

باقری ضمن تاکید بر اینکه در قرار پیش فروش شاهین ذکر شده است که مبلغ دریافتی به صورت علی‌الحساب بوده و مبلغ نهایی خودرو در زمان تحویل و پس از ابلاغ شورای رقابت تعیین می‌شود، گفت: قیمت محصول بر اساس جزئیات مندرج در دعوت‌نامه صادر شده ماه جاری معادل 267 میلیون تومان تعیین شده است..

پربیننده ترین سمند پلاس وارد خط تولید شد +عکس قیمت جدید خودرو پراید (شنبه ۲۰ دی) ۵۰هزار دستگاه «تارا» به بازار می‌آید/ استحکام بالا و وزن کم ورق‌های بدنه محصول جدید جدیدترین قیمت محصولات ایران خودرو +جدول آخرین قیمت‌ها در بازار خودرو

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خدمات پس از فروش خودرو دی ماه رقابت سایپا پیش فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۲۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد

گروه خودروسازی سایپا اولین طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود را با خودروی سایپا ۱۵۱ SE و با قیمت جدید، ویژه متقاضیان عادی آغاز کرده است؛ متقاضیان از ساعت ۱۴ امروز تا پایان زمان تکمیل ظرفیت می‌توانند درخواست خود را از طریق وبگاه فروش اینترنتی سایپا ثبت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، گروه خودروسازی سایپا از امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ طرح فروش وانت سایپا ۱۵۱ SE را با قیمت جدید آغاز کرده است.

این طرح از ساعت ١۴ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

تنها متقاضیان عادی دارای شرایط عمومی بخشنامه‌های فروش خودرو می‌توانند در این طرح فروش نظیر حداقل سن ۱۸ سال و دارا بودن گواهینامه، هر کد ملی یک خودرو، شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی، شرکت کنند.

این محصول که تاکنون با قیمت مصوب ۲۶۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه می‌شد، مشمول ۴۹ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان افزایش قیمت شده و اکنون با قیمت ۳۰۹ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان عرضه شده است.

این خودور صرفاً در رنگ سفید و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است؛ متقاضیان شرکت در این مرحله از فروش وانت سایپا ۱۵۱ می‌توانند، با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

منبع ایسنا

کد خبر 747540

دیگر خبرها

  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • ترمز ریزش قیمت خودرو کشیده شد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک و دنا + جدول
  • نیسان سیلفی e-Power جدید ۲۰۲۳ + عکس خودرو خارجی، قیمت ماشین Nissan Sylphy و مشخصات محصول
  • قیمت جدید شاهین در بازار / این مدل ۸۷۰ میلیون تومان شد + جدول قیمت
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت+ جدول
  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه