Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل جلسه هماهنگی و بررسی فرآیند اجرای طرح ملی «توسعه مشاغل خانگی» با حضور اعضای دبیرخانه این طرح یکشنبه ۲۱ دیماه در جهاددانشگاهی استان اردبیل برگزار شد.

 در این جلسه معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان اردبیل ضمن بررسی روند اجرای طرح در استان گفت: این طرح با هم افزایی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل و برنامه‌ریزی مشترک با این نهاد در حال اجرا است و با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته در تلاش هستیم تا اهداف هر فاز در زمان مقرر آن محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرنگ کوهی ادامه داد: لازم است خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به عنوان رسانه وابسته به جهاددانشگاهی بیش از پیش برای آگاهی بخشی به جامعه هدف و انعکاس اخبار حوزه مشاغل خانگی در استان استفاده شود.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان اردبیل یادآور شد: جهاددانشگاهی با برنامه‌های راهبردی و مناسب در اجرای فازهای این طرح به ویژه در امر اتصال به بازار می‌تواند چرخه اقتصاد را رونق بخشد و دغدغه اشتغال را برطرف کند.

کوهی تصریح کرد: جهاددانشگاهی با برنامه مناسب و همکاری پیشران‌ها، هر یک از مشاغل و مزیت استان به سمت شبکه‌سازی و برندسازی پیش برود و همچنین از ظرفیت بازارچه‌های محلی، فرهنگسراها و فروشگاه‌های اینترنتی در فاز اتصال به بازار به نحو مطلوب استفاده شود.

در این جلسه معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان اردبیل اظهار کرد: از ظرفیت مراکز آموزشی جهاددانشگاهی در سطح استان برای هدایت و توانمندسازی متقاضیان این طرح استفاده می‌شود تا روند مهارت آموزی افراد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در جهت اهداف پیش برود.

بهرنگ کوهی خاطرنشان کرد: تلاش‌ها در استان اردبیل مبنی بر اجرای فاز ارزیابی اولیه، استعدادسنجی، مشاوره و هدایت متقاضیان با برنامه‌ریزی‌ و هم افزایی به صورت همزمان پیش می‌رود تا اتصال به بازار جامعه هدف با شتاب بیشتری انجام گیرد.

مسئول دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان اردبیل نیز در این جلسه بر اهمیت اجرای بهینه این طرح در استان تاکید و تصریح کرد: اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی فرصت مناسبی برای اشتغال، توانمندسازی و معرفی ظرفیت‌های تولیدی استان فراهم کرده است که این امر نقش تاثیرگذاری در تحقق شعار سال دارد.

میثم ضارب‌نیا از ثبت‌نام بیش از دو هزار و 700 متقاضی مشاغل خانگی در استان اردبیل خبر داد و افزود: اردبیل از لحاظ ثبت‌نام متقاضی در بین 31 استان رتبه هفتم را دارد که این موضوع همکاری موثر متولیان را در اجرای فاز اولیه طرح نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دو هزار و 350 متقاضی، اولویت شغلی خود را انتخاب کرده‌اند، ادامه داد:  پایش، ارزیابی و استعداد سنجی بیش از 700 نفر انجام شده که با همکاری پیشران‌ها، دوره‌های توانمندسازی متقاضیان فاقد مهارت اولیه با توجه به اولویت‌های شغلی در حال اجرا است.

در ادامه این جلسه حاضران به بیان نقطه نظرات خود پرداخته و تصمیمات لازم برای تسریع امورات طرح اتخاذ شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی طرح توسعه مشاغل خانگی جهاددانشگاهی استان اردبیل آموزشی جهاددانشگاهی مشاغل خانگی طرح ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۲۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید

سری جدید برنامه «خوش نمک» از امشب ـ هشتم اردیبهشت‌ ماه ـ پخش خود را در تلویزیون با تغییر مجری‌ آغاز می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل روابط عمومی شبکه نسیم، سری جدید برنامه «خوش نمک» به تهیه‌کنندگی مقداد مومن‌نژاد و مسعود رجبیان با اجرای علی فریادی و علی زرگر  با دکور جدید و آیتم‌های متفاوت از شنبه تا سه‌شنبه ساعت ۲۱ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

پیشتر میلاد صالح‌پور اجرای این برنامه را برعهده داشت و در فصل جدید دو مجری روی آنتن می روند.

در فصل جدید برنامه «خوش نمک» ۶۰ نفر به صورت گروهی به رقابت خواهند پرداخت که هر شب چهار نفر در این برنامه حضور دارند و به صورت گروه دو به دو با چالش خنده، یکی پس از دیگری پیشی می‌گیرند.

همچنین گفتنی است در این فصل تماشاچی‌های حاضر در استودیو به شرکت‌کنندگان رأی خواهند داد تا به مرحله بعد راهی شوند. بازپخش این برنامه در ساعت های دو ۳۰ دقیقه، ۹ صبح و ۱۷ بعدازظهر روز بعد از شبکه نسیم خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سریال جدید مهران مدیری؛ در «پدر قهوه» چه می‌گذرد؟
  • مهران مدیری در سکوت قهوه‌اش را می‌خورد؟
  • مهران مدیری باز هم در سکوت قهوه‌اش را می‌خورد؟
  • مهران مدیری باز هم در سکوت قهوه می‌خورد؟
  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • بعد از «اسکار» مهران مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه