Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بیانکونری در شبی که دو بازیکن‌شان به دلیل مصدومیت در همان نیمه اول از زمین بیرون رفتند، موفق شد مقابل تیم 10 نفره ساسولو به یک پیروزی شیرین برسد.
به گزارش آریا، کریستیانو رونالدو در شب بدش هم برای یوونتوس گلزنی کرد و بیانکونری مقابل ساسولو به برد ارزشمندی دست یافت. یوونتوس در خانه پیروزی سخت اما ارزشمندی کسب کرد تا در کورس قهرمانی باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساسولو که سرسختی و البته خشونت زیادی به نمایش گذاشت، ده نفره شدن کار دستش داد و در اواخر بازی، مقاومتش شکسته شد. یوونتوس با این برد به رده چهارم و هفت امتیازی صدر جدول برگشت و ساسولو با متحمل شدن دومین شکست متوالی، هفتم جدول ماند.
اگرچه وقتی بیانکونری در روزهای پایانی سال گذشته به سه گل مقابل فیورینتینا شکست خورد دیگر کسی شانس چندانی برای موفقیت این تیم قائل نبود، اما شروع درخشان یوونتوس در سال 2021 باعث شه آنها دوباره به جمع مدعیان قهرمانی در سری آ اضافه شوند. بعد از غلبه بر میلان، آنها دیشب ساسولو را نیز در دیداری دشوار 1-3 مغلوب کرده و با یک بازی کمتر، به فاصله هفت امتیازی صدر جدول رسیدند.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و 35 ساله یوونتوس در این دیدار موفق شد گل سوم تیمش را به ثمر رسانده و با 15 گل و اقتدار در صدر جدول گلزنان سری آ قرار گیرد. اما تصویر ویژه رونالدو در این دیدار پرواز بلند او در نیمه دوم بر فراز دستان دروازه بان ساسولو بود. رونالدو به قدری بلند پریده بود که سر او در یک راستا با دستان آندره آ کانسیلی قرار گرفت و این آمادگی بدنی در سن 35 سالگی حیرت فوتبالدوستان را بر انگیخته است.
کریستیانو رونالدو حالا با 759 گل در کنار جوزپ پیکان رتبه اول بهترین گلزنان تاریخ فوتبال را به خود اختصاص داده و تنها یک گل دیگر نیاز دارد تا به تنهایی صاحب این عنوان شود. همچنین کریستیانو رونالدو تا پایان هفته هفدهم موفق به زدن 15 گل در سری آ برای یوونتوس شده و به رکورد دیوید ترزگه، مهاجم گلزن و فرانسوی بیانکونری در فصل 06-2005 رسیده است. با این آمادگی قابل توجه کریستیانو رونالدو، هواداران یوونتوس به فتح دهمین اسکودتوی متوالی و البته شکسته شدن طلسم موفقیت در لیگ قهرمانان بعد از 25 سال امیدوار شده اند.
گلی که کریستیانو رونالدو مقابل ساسولو به ثمر رساند موجب شد تعدادی از رسانه های خارجی، نام کریستیانو رونالدو را در کنار یوزف بیتسان با 759 گل مشترکاً بهترین گلزن تاریخ فوتبال اعلام کنند. موضوعی که وجود داره اختلاف نظر رسانه های مختلف در خصوص تعداد گل های رسمی بازیکنان است.
رسانه هایی همچون بلیچر ریپورت و اسکواوکا معتقدند که رونالدو در کنار بیتسان با 759 گل بهترین گلزنان تاریخ فوتبال هستند و پله با 757 گل در رده سوم قرار دارد. فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال (IFFHS) معتقد است که رونالدو با 759 گل پس از پله (767) دومین گلزن برتر تاریخ فوتبال است و به هشت گل دیگر برای قرار گرفتن در صدر جدول بهترین گلزنان تاریخ فوتبال نیاز دارد. موسسه آمار فوتبال (RSSSF) گل های بازیکنان در رده های سنی جوانان برای تیم های ملی را هم حساب می کند و معتقد است که کریستیانو رونالدو با 777 گل پس از یوزف بیتسان (805) در رده دوم بهترین گلزنان قرار دارد و روماریو (772) و پله (767) به ترتیب در رده های بعدی قرار دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استارت انفجاری رونالدو کریستیانو رونالدو بهترین گلزنان تاریخ فوتبال صدر جدول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۲۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت تریک کریستیانو رونالدو مقابل الوحده با گزارش عربی / فیلم

در جریان پیروزی امشب النصر مقابل الوحده در لیگ حرفه ای عربستان، کریستیانو رونالدو 3 گل از 6 گل تیمش را به ثمر رساند.

دانلود (25.8MB)

دیگر خبرها

  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • هت تریک کریستیانو رونالدو مقابل الوحده با گزارش عربی / فیلم
  • گل سوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 5-0 الوحده)
  • رونالدو رکوردها را در عربستان رنده می‌کند!
  • گل دوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 2-0 الوحده)
  • گل اول کریستیانو رونالدو به الوحده روی اشتباه دروازه‌بان (النصر 1-0 الوحده)
  • رکورد داران خطای پنالتی در تاریخ لیگ برتر فوتبال
  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است