Web Analytics Made Easy - Statcounter

روسای قوه مقننه و مجریه عراق درباره برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی این کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از السومریه، روسای قوه مقننه و مجریه عراق درباره برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی این کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

دفتر «محمد الحلبوسی» رئیس پارلمان عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر و الحلبوسی رئیس مجلس عراق شب گذشته در جریان دیداری اوضاع کنونی و چالش‌هایی که عراق با آن دست و پنجه نرم می‌کند را مورد رایزنی قرار دادند و درباره راه حل این چالشها به تبادل نظر پرداختند.

در این دیدار درباره انتخابات زودهنگام پارلمانی رایزنی شد و اینکه حمایت کامل از کمیساریای عالی مستقل انتخابات عراق انجام شود تا بتواند ماموریت خود را به نحو احسن انجام دهد و انتخابات با موفقیت برگزار شود.

در جریان این دیدار، الحلبوسی تاکید کرد که پارلمان در راستای تکمیل وضع قوانین و تصمیمات لازم برای برگزاری انتخابات از جمله اصلاح قانون دادگاه فدرال، حرکت می‌کند.

همچنین در این دیدار بحث بودجه سال 2021 عراق مورد رایزنی قرار گرفت و اهمیت ادامه همکاری میان قوه مقننه و مجریه برای مقابله با چالش‌ها و حل بحران‌های عراق مورد تاکید قرار گرفت.

انتخابات زودهنگام پارلمانی عراق قرار است که در ژوئن سال 2021 میلادی برگزار شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات زودهنگام پارلمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۲۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: ظهر امروز میزبان آقای نیچروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق در محل وزارت امور خارجه بودم.

‏وی افزود: توسعه مناسبات در زمینه تجاری، اقتصادی، عمرانی، علمی و فرهنگی ایران و عراق و اقلیم کردستان مورد گفت‌وگو و رایزنی قرار گرفت.

‏وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: به اهمیت امنیت منطقه، به ویژه امنیت کشور دوست و برادر عراق، نزد دولت جمهوری اسلامی ایران اشاره کردم و بر ضرورت استمرار و تعمیق همکاری‌های مشترک تاکید شد.

کد خبر 6098763 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس گروه دوستی پارلمانی ترکیه با حسین امیرعبداللهیان
  • دباغ : در سفر بارزانی درباره هماهنگی‌های امنیتی رایزنی شد
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیرعبداللهیان
  • رویترز: رئیس سیا برای یک دیدار اضطراری با نخست وزیر قطر به دوحه سفر می‌کند
  • نشست اضطراری رئیس سیا با نخست وزیر قطر با محوریت حماس و اسرائیل
  • محورهای سفر ویژه رئیس سازمان سیا به قطر
  • افزایش سرعت سقوط آزاد سوناک بعد از انتخابات محلی انگلیس
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟