Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در گفتگو با مهر، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بنده از ابتدای برجام گفتم اقدامات باید به صورت متناظر و «کار و تعهد آنها در مقابل کار و تعهد ما» باشد، گفت: البته دولتمردان می‌گویند که بند به بند اجرای برجام را بر اساس نظر مقام معظم رهبری پیش رفتند که این مطلب غیر واقعی و نادرست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همچنین رهبر معظم انقلاب چندی پیش فرمودند که بنده در جزئیات مذاکره دخالتی نکردم، اظهار داشت: علاوه بر این، مقام معظم رهبری برای اجرای برجام، ۹ شرط گذاشتند که متاسفانه این موارد از سوی دولت اجرایی نشد و دولت، تضمین‌های لازم را هم از طرف مقابل نگرفت.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره تاکیدشان بر این بود که ما در برجام گام به گام و متناظر حرکت کنیم، تصریح کرد: متاسفانه در عمل این اتفاق نیفتاد و علت اینکه امروز مشکلات زیادی داریم، آن است که این فرآیند در برجام طی نشد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ادعای دولتی‌ها مبنی بر اینکه نظرات رهبر انقلاب در برجام تامین شده، کذب و دروغ محض است، گفت: دولت امروز ناکام شده و تمام مسیری را هم که طی کرده، اشتباه بوده است.

ذوالنور با بیان اینکه طرف مقابل هم به هیچیک از تعهداتش عمل نکرده است، اظهار داشت: دولت در این شرایط به دنبال آن است که تقصیر را گردن دیگران بیندازد و مطلقاً ادعاهای امروز دولتمردان درباره برجام درست نیست.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۲۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام مهدی پورآرین معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد قزوین گفت: این نمایشگاه  با هدف تمرکز بر فعالیت‌های مهدوی در حوزه‌های پژوهش، آموزش، فرهنگی و تبلیغی در طبقه همکف کتابخانه مرکزی دانشگاه برپا شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه ۸ غرفه با موضوعات خداشناسی، مکتب اهل بیت (ع)، شناخت واقعی امام زمان (عج)، تاریکی‌های عصر ظهور و فتنه‌های آخر زمان فعال است.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری گفت: این نمایشگاه می‌تواند با حضور استادان برجسته در حوزه مهدویت به استادان، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه و سایر دانشگاه‌های استان و دانش آموزان در حوزه‌های پژوهش، آموزش، فرهنگی و تبلیغی ارائه خدمات داشته باشد.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • ببینید | نماینده اصولگرای مجلس تقصیر هک شدن سامانه مجلس را گردن عضو شورای شهر انداخت!
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره