Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار رشت با بیان اینکه دغدغه اشتغال از مهمترین دغدغه های کشور محسوب می شود، تاکید کرد: با جدیت به دنبال رفع موانع اداری پیش روی اشتغالزایی و سرمایه گذاری هستیم و در این مسیر با کسی تعارف نداریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مهندس علی فتح اللهی در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان رشت که با حضور مدیر کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان برگزار شد با بیان اینکه امروز دغدغه اشتغال به عنوان دغدغه ای برای همه اقشار و خانواده ها تبدیل شده است، تاکید کرد: نگاه و رویکرد  همه دستگاه های اجرایی باید بر مبنای رفع موانع و مشکلات پیش روی سرمایه گذاری و اشتغالزایی، استوار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار رشت با اشاره به مزیت ها و فرصتهای طبیعی و انسانی شهرستان رشت، خاطرنشان کرد: باید از این فرصت ها به خوبی بهره بگیریم و به دنبال تقویت انگیزه افراد جهت استفاده از مواهب طبیعی در راستای کارآفرینی و توسعه اقتصادی باشیم.

وی با تاکید بر اینکه اگر از این مواهب طبیعی و ظرفیت ها به درستی بهره بگیریم، مشکل بیکاری قابل رفع خواهد بود، افزود: علی رغم ظرفیت ها و طرح های خوبی که در راستای اشتغالزایی وجود دارد متاسفانه در برخی از موارد بوروکراسی اداری، مانع رسیدن این طرح ها به هدف اصلی آن می شود.

فرماندار رشت با بیان اینکه رفع معضل بیکاری نیازمند تغییر تفکر و اندیشه افراد استف متاسفانه در برخی از موارد شاهد نگاه تک بعدی و بخش نگر برخی از دستگاه های اجرایی هستیم که باید این رویکرد جای خود را به رویکر جامع و کارکردی بدهد.

مهندس فتح اللهی، ادامه داد: کمک به حل مشکل اشتغال، وظیفه همه دستگاه های اجرایی است و باید در این مسیر دست سرمایه گذران و کارآفرینان را بفشاریم و موانع موجود را از سر راه برداریم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغالزایی فرماندار رشت علی فتح اللهی کارگروه اشتغال شهرستان رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۲۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن جاده گردنه تنگ توکلی به سمت کنگان بوشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرماندار شهرستان مهر گفت: بر اثر بارندگی‌های اخیر، راه ارتباطی شهر شیرینو در شهرستان کنگان استان بوشهر به طرف تنگ توکلی در بخش اسیر شهرستان مهر به دلیل ریزش کوه مسدود است.
حمزه محمدی افزود: همچنان ریزش کوه در این جاده ادامه دارد و مسیر در محدوده شهرستان کنگان مسدود شده است.

فرماندار مهر از رانندگان خواست برای سفر به استان بوشهر از مسیر‌های فاریاب، اخند و یا دارالمیزان، جم و عسلویه تردد کنند.
وی از شهروندان  هم خواست تا پایان بارندگی و بهبود وضعیت از این مسیر آمد و شد نکنند.

دیگر خبرها

  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • رئیس قوه قضائیه در هرمزگان: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • بررسی ۲۶۶ شکایت علیه مصوبات شورا‌های شهر از سراسر کشور در دیوان عدالت اداری
  • رئیس قوه قضائیه: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • محور اصلی کار خود را توجه به کسب‌وکار و اشتغال مردم گذاشته‌ام
  • رزن و درگزین باید با مشارکت مردم از کشاورزی به سمت صنعتی شدن برود
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • مسدود شدن جاده گردنه تنگ توکلی به سمت کنگان بوشهر