Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@19:12:25 GMT

ایلامی‌ها ۳۰ هزار میلیارد ریال سهام عدالت دارند

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۴۳۱۲۲

ایلامی‌ها ۳۰ هزار میلیارد ریال سهام عدالت دارند

قدرت فیض‌الهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مجموع افراد مشمول سهام عدالت در استان ۵۲۴ هزار و ۷۵۴ نفر هستند که ۲۳۲ هزار و ۱۹۰ نفر آنها روش غیرمستقیم را برای سهام عدالت خود انتخاب کرده‌اند.

وی افزود: در راستای ساماندهی این سهام با توجه به واگذاری مدیریت آنها به استان و استفاده از توان اقتصادی این میزان سرمایه برای کمک به توسعه اقتصادی استان و مشارکت در طرح‌های اقتصادی و تولیدی باید شرکت سرمایه‌گذاری تاسیس شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ایلام یادآور شد: یکی از شروط تشکیل این شرکت دارا بودن کد بورسی و ثبت‌نام در سامانه سجام برای  ۵۰ درصد افراد دارای سهام عدالت است.

فیض‌الهی تاکید کرد: اطلاع‌رسانی گسترده‌ای در این زمینه انجام گرفته اما باز نیاز است تا از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی برای ثبت‌نام افراد به منظور حد نصاب رسیدن انتخابات شرکت، اطلاع‌رسانی لازم صورت گیرد.

وی از مدیران دستگاه‌های اجرایی به ویژه نهادهای حمایتی بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد شهید استان خواست تا با تشویق افراد تحت پوشش خود آنان را برای ثبت‌نام در سامانه سجام ترغیب کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ایلام گفت: پس از انتخابات، اعضای هیات رییسه می‌توانند ۳۰ درصد از سرمایه شرکت سرمایه‌گذاری را در طرح‌های اقتصادی اختصاص دهند و از منفعت آن به افراد دارای سهام کمک کنند.

فیض‌الهی اظهار داشت: افرادی که نامزد می‌شوند باید دارای توانایی لازم بوده و مورد تایید دستگاه‌های اطلاعاتی استان باشند.

وی یادآور شد: افراد بازنشسته دستگاه‌های حمایتی، افراد تحت پوشش دارای سهام و کد بورسی می‌توانند در سامانه استان ثبت‌نام کنند.

وی افزود: تاکنون ۲۴ نفر ثبت نام کرده‌اند که پس از تکمیل فرآیند و تایید صلاحیت، انتخابات در ۲۴ دیماه جاری به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

وی از رسانه‌ها خواست: به منظور صیانت از سرمایه‌های مردم اطلاع‌رسانی گسترده در خصوص حضور افراد و ثبت‌نام را در سامانه انجام دهند.

به گزارش ایرنا، استان ایلام بر اساس سرشماری سال 1395 بیش از 580 هزار نفر جمعیت دارد.

پیش از این عضو ستاد اطلاع‌رسانی سهام عدالت اعلام کرد: ثبت‌نام افراد برای دریافت کد بورسی در سامانه سجام در سراسر کشور رایگان شده است.

برچسب‌ها ایلام توسعه اقتصادی سهام عدالت کمیته امداد امام خمینی سامانه سجام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام توسعه اقتصادی سهام عدالت ایلام توسعه اقتصادی سهام عدالت کمیته امداد امام خمینی سامانه سجام اخبار کنکور اطلاع رسانی سامانه سجام سهام عدالت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۳۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با شرایط دریافت سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.

محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: مکاتبات ما با 8 شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سود سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آنها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سود سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

دیگر خبرها

  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • بسترسازی برای جذب سرمایه‌های خرد مردمی برای توسعه پیشران‌های اقتصادی کشور
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت