Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@01:31:28 GMT

پذیرایی سوهان قم از ستاره سرخ کاشان

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۴۳۱۲۵

پذیرایی سوهان قم از ستاره سرخ کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته دوم از مرحله مقدماتی فصل 1400 – 1399 لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان عصر روز سه شنبه 23 دی‌ماه آغاز می‌شود و تیم‌ها در پنج گروه 13 تیمی برابر یکدیگر قرار می‌گیرند، در حالی که سوهان قم میزبان ستاره سرخ کاشان (سولدوز نقده) است.

این بازی از ساعت 14 عصر سه‌شنبه در زمین چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برگزار می‌شود، مسابقه‌ای که سه امتیاز آن برای هر دو تیم حائز اهمیت است زیرا هیچ یکی از دو تیم در هفته نخست طعم پیروزی را نچشیده‌اند و با توجه به اینکه تنها دو تیم برتر گروه راهی مرحله نهایی می‌شوند، به دنبال پیروزی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال سوهان قم در نخستین مسابقه خود از مرحله گروهی فصل جدید فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان برابر شهرداری فریدون‌کنار بازی را با نتیجه 2 بر 1 واگذار کرد، رقابتی که البته در یک زمین کاملا گل‌آلود در فریدون‌کنار به انجام رسید و نماینده قم یک ضربه پنالتی را هم هدر داد.

شاگردان علیرضا خلجی‌نیا در حالی گام به نخستین بازی خانگی این فصل می‌گذارند که محکوم به پیروزی هستند، تیمی که از بهترین‌های یک دهه اخیر فوتبال قم تشکیل شده و چنانچه همدلی و هماهنگی داشته باشد و بازیکنان انگیزه واقعی خود را نشان دهند، می‌تواند بعد از سال‌ها یک نتیجه موفق برای فوتبال قم رقم بزند.

تیم ستاره سرخ کاشان نیز در هفته نخست بازی‌ها میزبان تیم ستارگان سیمرغ البرز بود که بازی آنها پس از 90 دقیقه رقابت با تساوی دو بر دو به پایان رسید و بدین‌ترتیب مسابقه روز سه‌شنبه در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم از اهمیت بالایی برای هر دو تیم به منظور کسب سه امتیاز برخوردار است.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم فوتبال سوهان ليگ برتر جام آزادگان دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۳۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش

تیم فوتبال فاینورد در دیداری که هافبک ایرانی‌اش در اواخر آن به میدان رفت، موفق به کسب سه امتیاز شد.

طرفداری | در چارچوب دیدارهای هفته سی‌‌و‌یکم لیگ دسته اول فوتبال هلند، شب گذشته (پنجشنبه) فاینورد میهمان ایگلز بود و موفق شد میزبانش را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

جفری دی لانگ 25 (گل به خودی)، ایوانوسک 33 و آیاسه یوئدا 69 برای فاینورد گلزنی کردند و تنها گل ایگلز هم در دقیقه 45 توسط اولیور اوردسن رقم خورد.

علیرضا جهانبخش در دقیقه 85 این بازی به میدان رفت و جانشین زننده دومین گل تیمش شد.

فاینورد با این نتیجه 75 امتیازی شد و کورسوی امیدش برای رسیدن به آیندهوون صدرنشین که 84 امتیازی است - در فاصله نتها 3 هفته به پایان فصل - را زنده نگه داشت. اگرچه کار جهانبخش و یارانش برای قهرمانی بسیار سخت است  اما آنها از بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده اطمینان حاصل کرده‌اند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تاتنهام - آرسنال؛ ترکیب رسمی
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!
  • شهریار ستاره اول سپاهان در 403
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند