Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@22:42:14 GMT

سقوط آزاد ارزش لیونل مسی در بازار نقل و انتقالات

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۴۳۱۳۰

سقوط آزاد ارزش لیونل مسی در بازار نقل و انتقالات

قیمت لیونل مسی، کاپیتان بارسلونا، به پایین‌ترین حد خود در 10 سال گذشته رسیده است؛ در حالی که او از ابتدای سال جدید میلادی می‌تواند با هر باشگاهی که بخواهد مذاکره کند.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد لیونل مسی و بارسلونا در تابستان به پایان می‌رسد و هنوز مشخص نیست که بارسا به مسی پیشنهاد تمدید قرارداد خواهد داد یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین آخرین بررسی ها نشان می دهد که قیمت ستاره آرژانتینی بارسا حدود 20 میلیون یورو سقوط کرده است.

 

وبسایت Transfermarket ارزش مسی را حدود 80 میلیون یورو تخمین زده و این اولین بار در ده سال اخیر است که ستاره بارسا کمتر از 100 میلیون یورو قیمت‌گذاری شده.

 

لیونل مسی تابستان سال گذشته به دلیل مبلغ نجومی 700 میلیون یورویی بند آزادسازی که در قرارداد با بارسلونا داشت، موفق به ترک این تیم نشد. اما با توجه به اتمام قرادادش در تابستان 2020، دیگر نیازی به پرداخت این مبلغ به بارسا برای به خدمت گرفتن مسی نیست. با توجه به کاهش قیمت این بازیکن، شرایط برای باشگاه‌هایی که به خرید مسی علاقمند هستند، آسان‌تر هم شده است.

 

 

در حال حاضر ارزش لیونل مسی، پایین‌تر از آنسو فاتی بازیکن جوان بارسا است. بازیکنان دیگری که بیشتر از مسی قیمت‌گذاری شده‌اند ژائو فلیکس و یان اوبلاک هستند.

نمایش این فصل مسی نیز کمکی به بالا رفتن قیمتش در بازار نقل و انتقالات نکرده است. شروع متوسط ​​این فصل باعث شده تا فاتی در خط حمله بارسلونا بدرخشد. سن مسی نیز فاکتور دیگری است که بر علیه او کار می کند. به خصوص با ضربه مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا، در حال حاضر باشگاه های زیادی قادر به پرداخت دستمزد مسی نیستند.

 

با توجه به اینکه به دلیل بحران مالی، بسیاری از باشگاه‌ها مجبور به کاهش دستمزد بازیکنان خود شده‌اند، تیم‌های خیلی کمی هستند که به دنبال به خدمت گرفتن ستاره‌ای گرانقیمت باشند. در ماه‌های اخیر لحن صحبت مقامات بارسا راجع به مسی نیز تغییر کرده است. مدیر پیشین این تیم، جوزپه ماریا بارتومئو، همواره مسی را بخشی جدایی‌ناپذیر از بارسا می‌خواند اما اکنون به نظر می‌رسد که گزینه‌های جدید مدیریت بارسلونا، نظر دیگری دارند...

بارسلونا لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۳۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان غیرقابل فروش بارسلونا در تابستان 2024

چند بازیکن در بارسلونا وجود دارند که باشگاه به هیچ پیشنهادی برای فروش آنها حتی فکر هم نمی‌کند اما بازیکنان آینده‌دار دیگری هستند که مدیران بلوگرانا در مورد آنها سخت‌گیری بیشتری دارند.

طرفداری | باشگاه بارسلونا پس از پایان فصل جاری و با نزدیک شدن به پنجره نقل و انتقالات تابستانی، در حال برنامه‌ریزی برای دوره‌ای مهم و سرنوشت‌ساز است.

کاتالان‌ها در این فصل بدون جام خواهند ماند و پیش از این، خوان لاپورتا، رئیس باشگاه، وعده داده بود که ناکامی در دستیابی به اهداف تعیین شده در پایان فصل، عواقبی در پی خواهد داشت. بارسلونا ممکن است در تابستان به دنبال بازسازی گسترده تیم باشد و احتمالاً برای اکثر بازیکنان خود به پیشنهادات گوش خواهد داد. در این گزارش نام چهار بازیکن بارسلونا به عنوان بازیکنانی که باشگاه به هیچ‌وجه به فروش آنها حتی فکر هم نمی‌کند آورده شده است و در ادامه بازیکنانی هم در این تیم اسپانیایی وجود دارند که بارسا در مورد آنها سخت‌گیری‌های زیادی دارد و تنها در صورت رسیدن پیشنهادات بزرگ حاضر به فکر برای انتقال‌شان هستند.

بازیکنان غیرقابل فروش بارسلونا

طبق گزارش مارتا رامون از رادیو کاتالونیا، بارسلونا فقط چهار بازیکن را در آستانه پنجره نقل و انتقالات تابستانی "غیرقابل فروش و انتقال" می‌داند. این چهار بازیکن عبارتند از دروازه‌بان و کاپیتان دوم تیم مارک آندره تراشتگن، گاوی و دو استعداد و ستاره نوظهور این فصل، لامین یامال و پائو کوبارسی. تراشتگن چندی پیش قرارداد جدیدی با بارسا امضا کرد و به عنوان عضو کلیدی تیم برای حال و آینده شناخته می‌شود.

در مورد گاوی، که در حال حاضر به دلیل مصدومیت از میادین دور است، این بازیکن سابق لاماسیا نیز توسط آبی‌اناری‌ها به عنوان یک دارایی ضروری تلقی می‌شود، حتی با وجود علاقه موقت پاری سن ژرمن. به همین ترتیب، یامال و کوبارسی نیز مورد توجه پاری سن ژرمن قرار گرفته‌اند، اما بارسلونا هیچ پیشنهادی را برای این دو بازیکن لاماسیا نخواهد پذیرفت.

در واقع، کاتالان‌ها که قبلاً آینده یامال را با قرارداد جدیدی تضمین کرده‌اند، در حال نزدیک شدن به توافق جدیدی برای کوبارسی نیز هستند. علاوه بر این، امروز صبح گزارش شد که بارسا به دلیل علاقه مداوم پاری سن ژرمن به ستاره 16 ساله خود، می‌تواند بند آزادسازی یامال را افزایش دهد.

سخت‌گیری بارسلونا در مورد بازیکنان آینده‌دارش

البته هر چند در این گزارش نامی از پدری برده نشد اما بعید به نظر می‌رسد که بارسلونا به پیشنهادات برای او گوش دهد، چراکه پدری مهره‌ای کلیدی در برنامه‌های ژاوی محسوب می‌شود. در همین حال، بعید است که بازیکنان آینده‌داری مثل فرمین لوپز، مارک گویو و هکتور فورت در کنار بازیکنان باتجربه‌ای چون ایلکای گوندوعان و اینیگو مارتینز توسط کاتالان‌ها فروخته شوند. البته همانطور که گفته شد اگر پیشنهادهای سنگینی و خوبی به بارسا برسد این بازیکنان بررسی خواهند شد.

بارسلونا اما آماده شنیدن پیشنهاد برای فروش بازیکنانی چون روبرت لواندوفسکی، فرنکی دی یونگ و رافینیا است و آنها ممکن است در همین تابستان به فروش برسند.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • بازیکنان غیرقابل فروش بارسلونا در تابستان 2024
  • مهارت های تکنیکی دیگو مارادونا و لیونل مسی با پیراهن بارسلونا / فیلم
  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۷ اردیبهشت ماه
  • قیمت نیسان سانی در بازار، قدیمی‌ترین خودرو وارداتی
  • قیمت تولیدات سایپا در بازار +جدول
  • قیمت روز خودروهای چینی +جدول
  • دلار باز هم نزولی شد
  • بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!