Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۲۲ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۵۸۲ طاقه پارچه قاچاق در اصفهان سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان داشت: ماموران یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان حین کنترل و نظارت بر محور "حسن آباد-رامشه" در منطقه شرق شهرستان اصفهان به یک دستگاه خودروی کامیون مشکوک و آن را به منظور بررسی‌های بیشتر متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه راننده خودرو فاقد هرگونه مدارک و مجوز‌های قانونی برای حمل بار خود بود، افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی قسمت بار خودرو را مورد بازرسی قرار دادند که در این عملیات تعداد ۵۸۲ طاقه پارچه خارجی قاچاق کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش پارچه‌های قاچاق را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۱۱ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.   کلاهبرداری میلیاردی با جعل عنوان مقامات دولتی سرهنگ" حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از وی با شیوه جعل عنوان مقامات دولتی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

او افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد شاکی راننده آژانس تاکسی تلفنی بوده و فرد کلاهبردار در پوشش مسافر اعتماد وی را جلب و با معرفی خود به عنوان یکی از مقامات دولتی مبلغ یک میلیاردو ۶۰۰ میلیون ریال بابت برنده شدن در مزایده خودرو یکی از ارگان‌های دولتی از وی دریافت و پس از آن متواری شده و دیگر به تماس‌های شاکی پاسخ نداده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: پس از انجام تحقیقات گسترده و یک سری اقدامات علمی و هوشمندانه، سرانجام هویت اصلی متهم به دست آمد و کارآگاهان پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را طی یک عملیات ضربتی در منزلش دستگیر کردند.

سرهنگ ترکیان با اشاره به کشف تعدادی نامه و اوراق جعلی مربوط به ارگان‌های دولتی از منزل این کلاهبردار اظهار داشت: وی در تحقیقات صورت گرفته به بزه انتسابی خود اعتراف و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی با هشدار به شهروندان در خصوص این گونه کلاهبرداری‌ها گفت: درصورتی که افرادی با این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفتند می‌توانند برای پیگیری شکایت خود و شناسایی متهم به اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان اصفهان مراجعه نمایند.   دستگیری زنی با ۹ کیلو حشیش سرهنگ" صادق کاظم زاد فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودرو‌های عبوری در ایستگاه ایست و بازرسی شهید "امامی" این فرماندهی به یک دستگاه خودروی اتوبوس مسافربری مشکوک و آن را برای بررسی تخصصی متوقف کردند.

او افزود: ماموران پس از متوقف شدن خودرو در بررسی تخصصی انجام شده از وسایل بار مسافران، در کوله یکی از مسافران زن این اتوبوس ۹ کیلو حشیش را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با بیان اینکه متهم، این مقدار مواد را از استان‌های جنوبی کشور با خود حمل کرده و قصد انتقال آن به تهران را داشت گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و فرد مذکور برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.   کشف بیش از ۱۳ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در "فریدن سرهنگ "مختار بهارلو بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان فریدن در پی کسب خبری مبنی بر دپوی سیگار خارجی قاچاق در انبار یک خوار و بار فروشی، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از اطمینان از درستی موضوع، طی هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام و در بازرسی از یک انبار خواروبار فروشی مذکور، ۱۳ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار که فاقد هرگونه مدارک و مجوز‌های قانونی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن ارزش تقریبی محموله مکشوفه را ۶۹ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال عنوان کرد و با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی داده شد اظهار داشت:پلیس با توجه به فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با تمام توان با پدیده شوم قاچاق برخورد می‌کند و اجازه نخواهد داد قاچاقچیان به راحتی در این زمینه فعالیت داشته باشند هموطنان نیز در صورت کسب اخباری در این خصوص با تلفن ۱۱۰ مراتب را به پلیس اطلاع تا زمینه فعالیت قاچاقچیان نا امن شود.   توقیف ۴۰۰ حلب روغن خارج از شبکه توزیع در "بوئین و میاندشت سرهنگ "علی مرشد فریدنی بیان داشت: ماموران پاسگاه انتظامی "بلطاق" فرماندهی انتظامی شهرستان بوئین و میاندشت حین گشت زنی در حوزه ماموریتی خود به یک دستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه خودروی مذکور حامل محموله‌ای از روغن بود افزود: در بازرسی از داخل خودرو ۴۰۰ حلب روغن که بدون مجوز و خارج از شبکه توزیع حمل می‌شد کشف شد که ارزش این روغن‌ها برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۲۵۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین و میاندشت با بیان اینکه راننده خودرو قصد داشت این محموله را به قیمت بالایی در بازار آزاد به فروش برساند گفت: در این رابطه متهم به مراجع قضائی معرفی و روغن‌های مکشوفه نیز تحویل اداره صمت شهرستان شد.   جمع آوری ماینر‌های قاچاق از کارگاه صنعتی سرهنگ "حمیدرضا اکبری بیان داشت: ماموران کلانتری ۲۹ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی خود از فعالیت غیر مجاز چند نفر در زمینه استخراج ارز دیجیتال با تغییر کاربری در یکی از کارگاه‌های شهرک صنعتی شهر اصفهان مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از کارگاه مذکور ۳۱ دستگاه ماینر خارجی قاچاق به همراه مودم مربوطه را جمع آوری کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ماینر‌های قاچاق مکشوفه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال است خاطر نشان کرد: در این عملیات یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف پارچه قاچاق دستگیری کلاهبردار کشف مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان فرمانده انتظامی شهرستان هماهنگی با مقام قضائی انتظامی استان اصفهان مقامات دولتی خارجی قاچاق مراجع قضائی پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۳۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف انواع تجهیزات سرمایشی صنعتی به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان و به نقل پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر از کشف انواع تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق شده توسط پلیس اقتصادی خبر داد و گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری و دپوی تعداد قابل توجهی تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از این انبار موفق به کشف تعداد 293 انواع کمپرسور و  تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش کالاهای مکشوفه را 700 میلیارد ریال اعلام و خاطر نشان کرد: در این رابطه یک متهم شناسایی و پرونده تشکیل و تحت رسیدگی قرار گرفت.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق