Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامران رهی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس پیش‌بینی انجام شده برای تکمیل این مدارس که از محل کمک خیران احداث شده، ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز بود که از این میزان ۳۰۰ میلیارد ریال امسال اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه با تکمیل و فعال شدن این مدارس، ۱۹۳ کلاس درس با زیربنای بیش از ۵۲ هزار و ۳۰۰ مترمربع به کلاس‌های درس استان در مناطق مختلف افزوده می‌شود، گفت: برخی طرح‌های خیرساز توسط خیر به صورت کامل اجرایی می‌شود و برخی نیز درصدی از طرح توسط خیر و درصدی با اعتبارات سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تکمیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، در استان ۳۳۰ پروژه خیری از سوی ۳۲۰ خیر در ۲۱۱ هزار مترمربع زیر بنا احداث شده است.

رهی تعداد کلاس‌های درس خیری را یک هزار و ۶۵۰ کلاس درس عنوان کرد و گفت: اجرای طرح ملی آجر به آجر و پویش ملی"من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من" در راستای کمک‌های خیری خُرد است که افراد با هر میزان می‌توانند در این پویش شرکت کنند.

رهی افزود: در پویش ملی "من مادرم، بچه‌های ایران فرزندان من" تعهد استان احداث یک مدرسه ۲ کلاسه در روستای "سربیشه" بخش بازفت شهرستان کوهرنگ با اعتباری بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال است که به همین میزان نیز از اعتبارات ملی سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس برای ساخت این مدرسه اختصاص می‌یابد.  

به گزارش ایرنا ،چهارمحال و بختیاری دارای بیش از ۲۱۰ هزار دانش‌آموز در ۱۰ شهرستان است.

برچسب‌ها سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور توسعه ایران چهارمحال وبختیاری اختصاصی ایرنا توسعه روستایی خیرین مدرسه ساز کارآمدی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور توسعه ایران چهارمحال وبختیاری سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور توسعه ایران چهارمحال وبختیاری اختصاصی ایرنا توسعه روستایی خیرین مدرسه ساز کارآمدی دولت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۳۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد مرسولات استان در سال ۱۴۰۲، یک میلیون و ۱۵۰ هزار بسته بوده، که نسبت به سال قبل ۳۱ درصد رشد داشته است.
اسماعیل اعرابی افزود: اداره پست در روز‌های تعطیل هم آماده ارائه خدمات به مردم است.
وی تصریح کرد: در قبول مرسولاتی که به ادارات پست تحویل می‌شود محدودیت‌های خاصی نداریم.

دیگر خبرها

  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • راه اندازی کارخانه فرآوری و بسته‌بندی آبزیان در شهرکرد
  • تکمیل طرح چهارخطه شدن محور دره شهر ، پلدختر نیازمند اعتبار
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری امتحانان نهایی دانش آموزان در ۱۱۰ حوزه امتحانی چهارمحال و بختیاری