Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت داوری کشورمان عنوان کرد انتخاب داور از روی دلسوزی غلط است.

محمد فنایی، پیشکسوت داوری کشورمان در خصوص انتخاب رضا کرمانشاهی به عنوان داور دربی 94 گفتگویی انجام داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از رادیو ایران، فنایی در ابتدا اظهار داشت: 

اگر قرار باشد مسئولان بخاطر دلسوزی داور انتخاب کنند، این سیستم، سیستم غلطی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته داوران باید تمام مدیریت خود را روی انتخاب داور دربی بگذارد. فقط هم کمیته و دپارتمان نیستند و دبیر فدراسیون و سرپرست فدراسیون و عوامل دیگر هم باید نظر بدهند. 

وی افزود:

آقای کرمانشاهی هم داور خوبی است و خب اشتباه هم داشته است. به او هم گفتم که در سوت هایت تاخیر داری و خودش هم پذیرفت. امیدوارم که در دربی موفق باشد. فکر می کنم که کادر تیم داوری اش هم خوب هستند.

فنایی افزود: 

طبیعی است که تیم داوری باید با هم هماهنگ باشد و با هم کار کرده باشند و این هماهنگی می تواند تاثیر خوبی در عملکرد داوری بگذارد. بیژن حیدری و کاظمی به عنوان کمک ها، داورانی هستند که می شود روی شان حساب کرد.

فنایی در خصوص دستمزد داوران گفت:

داور های ما برای پول قضاوت نمی کنند. فقط عشق و علاقه است. باید آن ها را حمایت کرد. درست است اشتباه هم داشته اند و اشتباهات تاثیر گذاری هم بوده است و این را رد نمی کنم اما باید انصاف داشته باشیم. نبود تماشاگران هم نکته ای است که می تواند به داوران کمک کند.  من به نظرم انتخاب خوبی بوده است و امیدوار هستم که موفق هم شوند.

اخبار داغ 

محمود فکری: شاید مدیران، بازیکنان را ممنوع المصاحبه کرده بودند تا خودشان حرف بزنند داور دربی را بهتر بشناسید؛ رضا کرمانشاهی، داور ماشین بازی که دربی را سوت می زند فیلم واقعی از داخل هواپیمای اندونزی قبل از سقوط / جیغ و اشک های مسافران + فیلم تیم منتخب سال 2020 از نگاه طرفداری توییت عجیب ایکر کاسیاس درباره آینده دوناروما

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۳۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان

به  گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، ارشیا شادان پور، رضا شاهرخی، شایان مرادی، ویس یاوری و آرشام حیدری ورزشکاران کرمانشاهی دعوت شده به اردوی آماده سازی تیم ملی نونهالان هستند.
این اردو از ۷ تا ۱۸ اردیبهشت در البرز برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • گزینه قضاوت دربی تهران در تورنمنت دختران کافا قضاوت کرد
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم