Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرغ کامل تازه در میادین میوه و تره بار با قیمت هر کیلوگرم ۱۸۹۰۰ تومان عرضه می‌شود که ۱۵۰۰ تومان از قیمت ۲۰۴۰۰ تومانی مصوب ستاد تنظیم بازار ارزان‌تر است. خبرگزاری میزان- به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ در حال حاضر، مرغ کامل تازه با پوشش کیسه نایلونی به قیمت هر کیلوگرم ۱۸۹۰۰ تومان و با بسته‌بندی بشقابی به قیمت هر کیلوگرم ۱۹۲۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار به فروش می‌رسد و به عبارتی، تهیه یک عدد مرغ متوسط به وزن یک کیلو و ۸۰۰ گرم با پرداخت ۳۴ هزار تومان در میادین امکان‌پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیشتر بخوانید: از طولانی شدن صف‌های خرید تخم‌مرغ تا وعده کاهش قیمت
براساس این گزارش، تخم مرغ تازه تنظیم بازار نیز با قیمت هر کیلوگرم ۱۶۹۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود و به عبارتی، یک شانه ۳۰ عددی تخم مرغ تنظیم بازاری به وزن یک کیلو و ۹۰۰ گرم در میادین به قیمت ۳۲۱۰۰ تومان و یک شانه ۳۰ عددی تخم مرغ شناسنامه‌دار به وزن یک کیلو و ۹۰۰ گرم نیز در میادین به قیمت ۳۲۶۰۰ تومان به فروش می‌رسد.   انتهای پیام/ برچسب ها: سازمان مدیریت میادین مرغ و تخم مرغ

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان مدیریت میادین مرغ و تخم مرغ میادین میوه و تره بار قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۳۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746287

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول