Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@07:26:55 GMT

تعطیلی تنها جایگاه سی ان جی پلدختر

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۴۳۵۹۰

تعطیلی تنها جایگاه سی ان جی پلدختر

تنها جایگاه سوخت گاز (سی ان جی) شهرستان پلدختر به دلیل نقص فنی تعطیل و موجب تشکیل صف طولانی خودروهای گاز سوز مقابل جایگاه سوخت ۲ منظوره این شهر شده است.

به گزارش جماران، یک راننده نیسان وانت به خبرنگار ایرنا در پلدختر گفت: شهرستان ۸۰ هزاری نفری پلدختر که از نظر موقعیت مکانی محل عبور محور ترانزیتی شمال به جنوب و غرب است تنها یک جایگاه سی ان جی دارد که گاهی اوقات برای روزهای متوالی دچار نقص و تعطیلی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد کریمی افزود: تنها جایگاه اختصاصی و تک منظوره عرضه سوخت گاز پلدختر در مواقعی به دلیل نقص فنی موجب سرگردانی رانندگان در سوختگیری می شود و اکنون نیز از یک هفته گذشته تعطیل است.

یک راننده خودروی سواری نیز گفت: صف‌ ایجاد شده در مقابل جایگاه سی ان جی ۲ منظوره پلدختر واقع در مسیر اندیمشک، علاوه بر مشکلات ایجاد شده برای رانندگان، موجب خطرات ترافیکی و تصادف در این مسیر می شود.

خسرو میر به صف طولانی خودروهای مختلف برای دریافت سوخت گاز اشاره کرد و گفت: این صف طی یک هفته همچنان ادامه دارد و رانندگان برای ساعت ها در سرمای هوا و گاهی اوقات به همراه خانواده ها باید معطل باشند.

یک راننده تاکسی درون شهری نیز به خبرنگار ایرنا گفت: شهرستان پلدختر در مسیر ترانزیتی شمال به جنوب و غرب قرار گرفته و مرکز ثقل اتصال چندین استان است بسیاری از خودروهای گازسوز شهرستان‌های همجوار نیز برای سوختگیری به این جایگاه مراجعه می‌کنند که این امر امتداد صف را طولانی تر کرده است.

احسان دیناروند افزود: طی یک هفته گذشته فعالیت تنها یک واحد سوخت‌گیری گاز در شهرستان پاسخگوی حجم مراجعات نیست و این مسئله به یک معضل و مشکل اساسی پیش روی رانندگان تبدیل شده است.

 وی اضافه کرد: با توجه به سرعت توسعه و گسترش روستای پهناور سراب حمام در جوار شهر پلدختر، منطقه نیاز مبرم به راه اندازی یک جایگاه سی ان جی دیگر دارد.

مسئول جایگاه و صاحب امتیاز سی ان جی پلدختر نیز به ایرنا گفت: اداره استاندارد در راستای استانداردسازی جایگاه های سی ان جی استان، نسبت به این امر اقدام کرده و بر این اساس، حدود ۱۰۰ کپسول مخازن سوخت سی ان جی شهرستان به ازنا منتقل شده است.

شمس الدین چاغروند با بیان اینکه پلدختر دارای یک جایگاه۲ منظوره سوخت‌گیری و یک جایگاه اختصاصی تک منظوره سی ان جی است اظهار داشت: این موضوع طی یک هفته گذشته موجب معطلی رانندگان و تشکیل صف های طولانی در مقابل جایگاه سوخت شده است.

وی افزود: انتقال کسپول ها موجب تعطیلی جایگاه تک منظوره سی ان جی پلدختر شده و علاوه بر نارضایتی مردم و ایجاد صف های طویل، هزینه زیادی نیز در بر داشته است.

مسئول جایگاه و صاحب امتیاز سی ان جی پلدختر گفت: مخازن سوخت گیری سی ان جی پس از تست استانداردسازی از شهرستان ازنا به پلدختر منتقل شدند که با حضور تیمی از تهران جهت نصب کپسول ها و سرویس دهی، جایگاه فردا سه شنبه جهت خدمات دهی مجدد آماده می شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 تعطیلی جایگاه سوخت جایگاه سوخت پلدختر جایگاه سوخت گاز پلدختر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 یک جایگاه یک هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۳۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امین ملکشاهی دادستان شهرستان کرخه از کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: پس از دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک گروه سازمان‌ یافته قاچاق سوخت، دستورات قضایی جهت بررسی موضوع و دستگیری متهمان صادر شد.

وی افزود: بر همین اساس ماموران پس از سوختگیری خودروی مورد نظر، آن را توقیف و دو نفر سرنشین آن را بازداشت کردند که هر دو با قرار متناسب روانه زندان شدند.

ملکشاهی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، از سال گذشته تاکنون چهار محموله گازوئیل قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900158

دیگر خبرها

  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • نسل جدید ربات انسان‌نما، همه‌منظوره است
  • کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه
  • تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود