Web Analytics Made Easy - Statcounter

واحد خطابه حسینی در آستان قدس عباسی مجلس سوگواری ویژه بانوان را در استان نجف به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا (علیها السلام) برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، واحد خطابه حسینی در آستان قدس عباسی مجلس سوگواری ویژه بانوان را در استان نجف به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا (علیها السلام) برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تغريد التميمی، معاون مسئول این واحد در مصاحبه با شبکه الکفیل گفت: این برنامه عزاداری بخشی از فعالیتهای واحد ویژه بانوان است که بعد از پایان فعالیتهای عزاداری در حرم مطهر حضرت ابوالفضل عباس (عليه السلام)، با دستور تولیت آستان قدس عباسی جهت عرض تسلیت به حضرت امیر المومنين (عليه السلام) در استان نجف برگزار نمودیم.

 

وی گفت: هیات عزاداری ما برای عرض تسلیت عازم حرم مطهر حضرت امیر المومنین (عليه السلام) شد و پس از آن به مصلی روستای الغدیر در این استان رفته و مجلس سوگواری را با مشارکت جمع انبوهی از بانوان عزادار برگزار کرد.

 

این برنامه شامل جلسه سخنرانی با موضوع مظلومیت حضرت زهرا (عليها السلام)، چگونگی بهره مندی از سیره عطرآگین، حکمت ها و موعظه های ایشان و همچنین ارائه نمایشی بود که صحنه هایی از واقعه شهادت آن حضرت را به تصویر کشید.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: فاطمیه برنامه های ایام فاطمیه ایام فاطمیه آستان قدس عباسی ویژه بانوان حضرت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۳۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا علیه السلام

نشست خبری پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (علیه السلام )ظهر امروز برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081621 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها نقش جدی در جریان زیارت داشتند
  • ویژه برنامه‌های روز اول دهه کرامت در حرم حضرت معصومه(س)
  • جزئیات برگزاری پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (ع)
  • جشن مومنانه‌ همراه با پیوست علمی و فرهنگی در دهه کرامت
  • نشست خبری پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا علیه السلام
  • اعزام سفیران کریمه اهل بیت(س) به سراسر کشور در دهه کرامت
  • پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (ع) برگزار می‌شود
  • منطقه ۹ اصفهان میزبان برپایی جشن «لبخند خدا» می‌شود
  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • برگزاری اجتماع «فرمانده مهدی» در مهریز