Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-05-03@22:46:28 GMT

کاشت و غرس رایگان درختان در منازل تهرانی ها

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۴۳۶۷۸

کاشت و غرس رایگان درختان در منازل تهرانی ها

 به گزارش «نماینده»،تورج فرهادی، درباره کاشت و غرس رایگان نهال درختان مثمر در منازل شهروندان اظهارداشت: این موضوع از نیمه اول دی آغاز و تا دهم اسفند ادامه خواهد داشت و شهروندان می توانند برای ثبت سفارش از طریق سامانه ۱۳۷ یا تماس با مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز منطقه ۶ اقدام کنند.

شهردار منطقه ۶ تهران ادامه داد: این طرح به دنبال ثبت درخواست شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ و ارجاع به مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز انجام می‌شود و اکیپ‌های کاشت نهال با همراهی کارشناسان خانم مرکز تام ضمن  مراجعه به منازل شهروندان نسبت به کاشت رایگان نهال مثمر در باغچه‌های منازل به همراه ارائه بروشور و مشاوره لازم در خصوص نحوه نگهداشت نهال‌های کاشته شده اقدام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهادی گفت: تعداد نهال‌های تحویلی و قابل کاشت در هر منزل با توجه به وسعت باغچه و نظر کارشناس حداکثر ۴ اصله است و اقدامی در خصوص محوطه‌سازی، طراحی، کاشت باغچه و خاکریزی انجام نمی‌شود.

وی با بیان اینکه نوع و گونه نهال‌ها شامل نهال های متعارف شهری و برخی اقلام مثمر نظیر انجیر، خرمالو، سیب و گلابی است، گفت: این طرح با هدف افزایش رضایت شهروندی و توسعه امر درختکاری و نگهداری آن تا  دهم اسفند انجام می‌شود

منبع: نماینده

کلیدواژه: شهرداری کاشت درخت نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۳۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان در گفتگو با خبر ۱۷ شبکه خوزستان گفت: براساس پیش بینی‌ها و هشدار‌های داده شده بارش باران در اکثر شهرهاس خوزستان آغاز شده است.

محمد خانچی افزود: این بارش‌های بهاری همراه با رعد و برق و باد شدید می‌باشد و موجب سقوط پایه‌های برق و درختان در برخی از مناطق سده است.

وی ادامه داد: شهروندان از تردد‌های غیر ضروری در محور‌های استان و معابر خودداری نمایند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان اظهار کرد: همچنین شهروندان از پارک کردن خودرو خود در زیر درختان خودداری کنند.

خانچی گفت: راهداران نیز در تمامی محور‌های استان حاضر و آماده باش می‌باشند و در صورت حادثه احتمالی آماده خدمت رسانی هستند.

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه تلخ ورود آب به منازل شهروندان شمس آباد دزفول
  • بازگشت به دنیای صدا
  • لزوم خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • ارائه ۴۱۰ هزار ساعت خدمت مشاوره‌ای رایگان به مردم
  • جوانه زدن ۷۵ درصد محصول باغات دیم زمین‌های شیب دار شهرستان اردل
  • تولید ۲۵۰ میلیون اصله نهال در کشور
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد