Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@23:25:47 GMT

درخواست فرزند شهید فخری‌زاده از دانش‌آموزان

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۴۳۶۸۸

درخواست فرزند شهید فخری‌زاده از دانش‌آموزان

حامد فخری زاده فرزند شهید فخری زاده در پیامی به دانش آموزان انجمن اسلامی گفت: نگذارید جریان فکر و اندیشه شهید شود.

به گزارش مشرق، حامد فخری زاده فرزند شهید محسن فخری زاده در واکنش به پویش(علم و علمت زمین نماند)  اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است، در پیامی ضمن تقدیر و تاثیرگذار بودن کار دانش آموزان گفت: نگذارید جریان فکر و اندیشه شهید شود

متن پیام فرزند شهید فخری زاده به شرح زیر است: 

قطعا مهمترین موضوع بعد از شهادت،جلوگیری از شهید شدن جریان فکری و اندیشه شهید است ،موضوعی که متاسفانه دشمن به شدت برای تحققش سرمایه گذاری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تنها سلاح این شهید بزرگوار قلمش بود انشالله که به همت جوانان این مرز و بوم، تنها سلاح این شهید بزرگوار زمین نماند. 

خون شهدا متصل به خون سید و سالار شهیدان است،انشالله به حق خون پاک این شهید پرچم این انقلاب هر چه سریعتر به دست صاحب اصلی خودش حضرت ولیعصر (عج) برسد و ما هم جزو یاران آن حضرت باشیم.                                   

گفتنی است پیش از این دانش آموزان انجمن اسلامی پویشی با عنوان علم و علمت زمین نماند در راستای گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار راه اندازی کردند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی شهید فضای مجازی علم مشرق محسن فخری زاده دانش آموزان فرزند شهید فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۳۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد محجوبی با اشاره به برگزاری سومین دوره طرح سواد آبی در مدارس استان، اظهار کرد: طرح ملی دانش آموزی سواد آبی ویژه دانش‌آموزان پایه دهم و یازدهم دوره متوسطه در ۲۲۰ مدرسه سراسر استان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این طرح مسابقات و نوآوری های مختلفی از جمله برگزاری مناظره‌های دانش‌آموزی بین ۲۷ هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز دور دوم متوسطه برگزار شد و همچنین مسابقه "خبرنگار آب باشید" با توجه به فعالیت ۱۳ فصل اول کتاب انسان و محیط زیست در بین دانش آموزان پایه دهم و یازدهم برگزار شد.

رییس هیئت مدیره شرکت آب منطقه ای یزد، هدف از برگزاری طرح ملی سواد آبی را آموزش و فرهنگ‌سازی قشر آینده‌ساز و دانش آموزان در راستای استفاده صحیح از منابع آب و مدیریت مصرف آن دانست.

محجوبی بیان کرد: در طرح داناب برگزاری بازی‌های تیمی آنلاین و در طرح سواد آبی مسابقه مناظره دانش آموزی که از طرح‌های ابتکاری استان یزد هستند با موافقت شرکت مدیریت منابع آب در سال آینده به صورت ملی انجام خواهد شد.

وی افزود: همچنین در سال جاری کتاب انسان و محیط زیست از دروس مطرح در کنکور سراسری خواهد بود.

کد خبر 6097629

دیگر خبرها

  • جزئیات نام آزمون جهش تحصیلی دانش‌آموزان + شرایط و نحوه بررسی صلاحیت‌های هوشی
  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • «داستان راستان» نردبانی برای خیزش‌های انقلابی بود
  • دانش‌آموزان و کودکان قربانیان اصلی جنایات اسرائیل هستند
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • فیلم| وداع مادر شهید «جلال اعتماد» با فرزند شهیدش
  • دلیل علاقه دانش آموزان به نجوم چیست؟ + فیلم
  • آسمانی شدن مادر شهید آسوده در دزفول
  • سه جریان مخالف استاد مطهری
  • آغاز ثبت‌نام آزمون جهش تحصیلی دانش‌آموزان/ شرایط و نحوه بررسی صلاحیت‌های هوشی