Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@11:00:30 GMT

کشف ۱۳۰ هزار قرص غیر مجاز از یک عطاری در کرج

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۴۳۷۰۷

کشف ۱۳۰ هزار قرص غیر مجاز از یک عطاری در کرج

ایسنا/البرز فرمانده انتظامی البرز از کشف ۱۳۰ هزار قرص غیر مجاز از یک عطاری در شهرک بنفشه کرج خبر داد .

سردار عباسعلی محمدیان گفت:  در پی اطلاع ماموران اداره اماکن پلیس امنیت عمومی استان البرز در خصوص تهیه قرص های غیرمجاز توسط اعضای یک باند و پخش و فروش آن در بین عطاری ها و مشتریان خاص، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی اظهار کرد: در بررسی های اولیه محرز شد که اعضای این باند مواد اولیه قرص را طی فرایندی خاص تبدیل کرده و پس از آماده سازی، بین عطاری ها و مشتریان خود به فروش می رسانند.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: ماموران با انجام اقدامات گسترده پلیسی، عطاری مورد نظر را که محل فعالیت اعضای این باند بود را در منطقه شهرک بنفشه کرج شناسایی و پس از تحت نظر قرار دادن ترددهای صورت گرفته به این واحد صنفی موفق به دستگیری ۲ نفر از اعضای باند شدند.

وی با بیان این که در بازرسی از داخل خودرو و مغازه عطاری تعداد ۱۳۰ هزار قرص غیر مجاز کشف شد، گفت: برابر اعلام کارشناسان، ارزش قرص های کشف شده حدود ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سردار محمدیان با اشاره به اینکه در این زمینه پرونده تشکیل و به مراجع قضائی ارسال شد، در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با هرکس که بخواهد امنیت و سلامت جوانان کشورمان را با خطر روبه رو کند، برابر قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۳۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد

فرمانده انتظامی چهارمحال‌وبختیاری از شناسایی و انهدام باند سارقان سیم برق و دستگیری چهار سارق و کشف تعداد ۴۵ فقره سرقت سیم برق در شهرکرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی پلیس، منوچهر امان اللهی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان بروجن موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی بروجن قرار گرفت.


وی گفت: با بررسی و احتمال این‌که سرقت توسط سارق یا سارقان حرفه‌ای صورت گرفته است، تلاش های میدانی و تحقیقات لازم در این زمینه آغاز شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی در این راستا باند سارقان انهدام و تعداد چهار سارق شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی و پیگیری موضوع و اعتراف به بزه ارتکابی، شناسایی و پس از هماهنگی های لازم پیرامون موضوع دستگیر و به یگان هدایت شد.

امان‌اللهی با بیان این‌که ارزش ریالی اموال کشف شده بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال توسط کارشناسان برآورد شده است، گفت: سارقان پس از بازجویی‌های اولیه به ۴۵ فقره سرقت معترف که پس از تکمیل پرونده مراتب به همراه پرونده متشکله جهت پیگیری قضائی به دادسرا اعزام و معرفی شدند.

کد خبر 749474

دیگر خبرها

  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • دستگیری ۱۲ نفر از باند قمار در گلستان/ تراکنش‌های غیر مجاز فراتر ۶۰۰ میلیارد تومان بود
  • انهدام باند قمار و شرط‌بندی آنلاین در گلستان
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • انهدام باند قمار و شرط بندی آنلاین در گلستان
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا