Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین کتابخانه سیار شهری استان اصفهان با حضور استاندار اصفهان و مسئولان شهرستان در شهرستان شهرضا افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، عباس رضایی در آیین افتتاح نخستین کتابخانه سیار استان اصفهان گفت: ایجاد اولین کتابخانه سیار در استان می‌تواند گامی مؤثر و راهی مناسب برای ارائه خدمات و ارتقای سطح کتابخوانی در مناطق و محلات کم برخوردار و روستاهای فاقد کتابخانه باشد و انشاالله در آینده شاهد گسترش روز افزون طرح‌های ترویجی کتابخوانی در سطح استان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر هلاکویی، سرپرست اداره کل کتابخانه‌‌‌‌های عمومی استان اصفهان در آیین افتتاح این کتابخانه گفت: ایجاد کتابخانه‌های سیار می‌تواند گامی مؤثر و راهی مناسب برای ارائه خدمات و ارتقای سطح کتابخوانی در روستاهایی باشد که دارای شرایط لازم و قانونی احداث کتابخانه عمومی نیستند.

وی افزود: محقق شدن یکی از مصوبات انجمن کتابخانه‌ها که با همت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرضا به وقوع پیوست نشان از همت والا و پیگیری مستمر مسئولان و تعامل آنها جهت گسترش فرهنگ کتابخوانی است.

هلاکویی با بیان اینکه شهرداری شهرضا با اختصاص دو  اتوبوس شهری و تجهیز آن با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال شرایط را فراهم کرده است، تصریح کرد: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان با تخصیص بیش از 3 هزار جلد کتاب، چندین عنوان نشریه کتابخانه سیار را آماده خدمات‌رسانی کرد.

فاطمه پورخاقان، رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهرضا با اشاره به اینکه کتابخانه سیار روستایی شهرستان شهرضا با هدف ایجاد عدالت اجتماعی و دسترسی کلیه اقشار به منابع مکتوب راه‌اندازی شده است، اظهار داشت: این کتابخانه با تعداد بیش از3 هزار نسخه کتاب به مردم روستاهای منوچهرآباد،جرم افشار،مهیار، کهرویه، خاوران، باغسرخ،میرآباد، دهک،سولار خدمت‌رسانی خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کتاب اصفهان کتابخانه کرونا کتابخانه سیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۳۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در طرح وارگه دانایی، دانش‌آموزان مدارس ابتدایی از اردیبهشت‌ماه تا خردادماه با خواندن کتاب داستان «گل حسرتی» وارد رقابت با سایرین می‌شوند و پس از ارزیابی در خردادماه، برگزیدگان تجلیل می‌شوند.

دیگر خبرها

  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند