Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- حسین شهیدزاده از روابط عمومی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران صحبت هایی را در مورد آلودگی هوا عنوان کرد.
به گزارش آریا، مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اعلام تداوم پایداری و تشدید آلودگی هوای پایتخت بیان کرد فوتبال ورزشی سنگین و نیازمند تحرک شدید بازیکنان است و می‌تواند خطرات ناشی از شرایط ناسالم هوا را برای بازیکنان تشدید کند و از این رو برگزاری شهرآود امروز استقلال و پرسپولیس به مصلحت نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین شهیدزاده گفت: در هوای آلوده تهران، نه تنها انجام فعالیت‌های فیزیکی و حرکت‌های ورزشی می‌تواند سلامت شهروندان را به مخاطره بیندازد، بلکه حتی تردد در فضای باز نیز توصیه نمی‌شود.
او با تاکید بر اینکه فوتبال، یک ورزش گروهی سنگین و نیازمند تحرک شدید بازیکنان در طول بازی است و می‌تواند خطرات ناشی از شرایط ناسالم هوا را برای بازیکنان تشدید کند، افزود: به منظور حفظ سلامت بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس، برگزاری دربی امروز به مصلحت نیست.  
شهیدزاره با استناد به هشدار آلودگی هوا و اعلام سطح نارنجی از سوی سازمان هواشناسی مبنی بر افزایش غلظت آلاینده‌ها تا شرایط بسیار ناسالم از امروز، خاطرنشان کرد: توصیه شرکت کنترل کیفیت هوا براساس رسالت حرفه‌ای و مأموریت تخصصی این مجموعه، لغو دیدار امروز است؛ هر چند تصمیم‌گیری در این‌باره با سازمان‌های مسئول است.
تیم‌های  استقلال و پرسپولیس در نود و چهارمین شهرآورد و در دیداری معوقه از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، امروز دوشنبه از ساعت 16:35 در ورزشگاه آزادی و بدون حضور تماشاگران به قضاوت رضا کرمانشاهی برابر هم قرار خواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کنترل کیفیت هوای تهران استقلال پرسپولیس شرکت کنترل کیفیت هوا استقلال و پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۳۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۷ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۰ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۸ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • تهرانی‌ها امروز یک نفس راحت می‌کشند!
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • تنفس هوای قابل قبول در تهران
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول
  • آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • حال هوای تهران خوب است
  • کیفیت هوای تهران در روز جاری