Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-07@05:22:10 GMT

رئیسی: در پرونده هواپیمای اوکراینی خط قرمزی نداریم

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۴۴۶۳۲

رئیسی: در پرونده هواپیمای اوکراینی خط قرمزی نداریم

به گزارش صدا و سیما؛ حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی امروز دوشنبه در نشست هفتگی شورای عالی قوه قضائیه ضمن تسلیت مجدد حادثه هواپیمای اوکراینی به خانواده‌ها و بازماندگان آن افزود: از همان ابتدای حادثه به سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفتیم که همه ابعاد را دقیق بررسی کند.

وی گفت: امروز بعد از یک سال گزارش‌های سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در این باره حکایت از این دارد که همه ابعاد موضوع بررسی شده و همه صحبت‌ها و مطالب کارشناسی شنیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دستگاه قضا افزود: در این یک سال همه فرضیات مطرح شده مورد بررسی قرار گرفته است و قضات مجرب ما تک تک آن‌ها را بررسی کردند.

رئیسی گفت: گزارش بررسی‌ها در این باره علاوه بر آن که در دو جلسه خدمت خانواده‌های بازمانده حادثه دیده ارائه شده از طریق رسانه ملی هم به طور گسترده انتشار یافته است و همه این‌ها حکایت از بررسی همه جانبه موضوع از نظر فنی و کارشناسی دارد.

رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: برای بررسی، پیگیری و رسیدگی پرونده حادثه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی هیچ خط قرمزی نداریم و آنچه مورد تاکید است، کشف حقیقت و دادرسی عادلانه است که آن را از وظایف خود می‌دانیم.

رئیسی در این حال از برخی افراد در داخل کشور که به گونه‌ای حرف می‌زنند که انگار کاری نشده است، گلایه کرد.

این خبر تکمیل می‌شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۴۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان مشهدی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ هادی امیدوار اظهار کرد: صبح شنبه یک دستگاه خودرو پژو به دلیل لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده با پاکبانی در بزرگراه شهید میرزایی حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا اول خیابان مسلم برخورد کرد.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی افزود: در این حادثه خودرو پژو پارس از مسیر اصلی منحرف شد و پس از برخورد با آیلند میانی با پاکبان برخورد کرد.

وی گفت: طبق بررسی اولیه، راننده، مقصر حادثه است اما علت دقیق حادثه در دست بررسی است.

کد خبر 6096352

دیگر خبرها

  • استقرار اولین گروه از نیرو‌های رزمی فرانسه در اوکراین
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • استقرار اولین گروه از نیروهای رزمی فرانسه در اوکراین
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • ۶ پرونده نقض حقوق شهروندی در مازندران بررسی شد
  • بررسی ۴۲۲ فقره پرونده در ۲۲ مرکز مهر خانواده مازندران
  • تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی استان تهران/ تعیین تکلیف ۴۵ پرونده
  • بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان مشهدی شد
  • انهدام انبار پهپادی اوکراین در خارکوف به دست روسها
  • ۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد