Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از وبدا، سیدکامل تقوی نژاد افزود:‌ با انتشار این دفترچه در مجموع ۳۸ هزار و ۹۵۲ نیروی انسانی جدید به دانشگاه های علوم پزشکی کشور افزوده می شود.

وی ادامه داد: داوطلبان در ۹۹ رشته شغلی برای استخدام در وزارت بهداشت، موسسات وابسته، دانشکده و دانشگاه های علوم پزشکی رقابت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزیر بهداشت تصریح کرد: آزمون بهمن سال جاری شمولیت قابل توجهی در حوزه تامین نیروی انسانی دارد، به گونه ای که بیمارستان های تازه تاسیس و فعال، مراکز بهداشتی و درمانی، اورژانس ۱۱۵، سازمان غذا و دارو، ستاد دانشگاه های علوم پزشکی و سازمان انتقال خون را شامل می شود.
تقوی نژاد، تاکید کرد: توصیه می شود داوطلبان آزمون به متن آگهی استخدامی و جدول مشاغل درج شده در اطلاعیه سازمان سنجش توجه نمایند.
وی یادآور شد: به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که برای ثبت نام اقدام نکرده بودند، ترتیبی اتخاذ گردید که بتوانند تا پایان روز پنجشنبه ۲۵ دی ماه، ثبت نام کنند.

برچسب‌ها آزمون استخدامی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آزمون استخدامی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت آزمون استخدامی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۴۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان؛ آزمون استخدامی آموزش و پرورش شهرستان سمنان توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با حضور ۱۶۷۸ داوطلب به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد.

دکتر رضا زیاری، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان، اظهار کرد: این واحد دانشگاهی به دلیل دارا بودن امکانات و تجهیزات خوب و باکیفیت، محیطی زیبا و کافی، همکاری همه جانبه و کاملی را به منظور فراهم آوردن شرایط ایده‌آل و مطلوب در برگزاری آزمون فوق با جهاد دانشگاهی به عنوان مجری آزمون داشته است.

زیاری گفت: آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش، صبح روز، جمعه ۱۴ اردیبهشت، همزمان با سراسر کشور و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های حفاظتی و امنیتی آزمون برگزار شد و یک هزار و ۶۸۷ داوطلب از شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر، سرخه، گرمسار و آرادان به رقابت پرداختند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع و امکانات موجود در این واحد دانشگاهی، واحد سمنان، به عنوان حوزه‌ برگزاری این دوره از آزمون استخدامی اداره آموزش و پرورش در سطح شهرستان انتخاب و با جهاد دانشگاهی نهایت همکاری را داشتند.

این آزمون به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش در مشاغل کیفیت بخشی، شامل مربی تربیت بندی و سلامت، امور تربیتی و مشاوره، امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور برگزار شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903104

دیگر خبرها

  • آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی
  • کمبود نیروی انسانی ماندگار چالش اصلی بهداشت ودرمان هرمزگان
  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • کلید اولیه پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال
  • جذب بیش از 150 بهورز در مشهد ؛ امسال
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی