Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی دسینه که با حکم دکتر فرهاد دژپسند به سمت نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان منصوب شده بود طی مراسمی رسما معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، طی مراسمی و با حضور استاندار هرمزگان،معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی، معاون توسعه مدیریت و منابع امور مالیاتی کشور، مدیرکل دفتر امور استان ها وزارت امور اقتصادی و دارایی و مدیران ارشد استان، دکتر مهدی دسینه به عنوان نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان هرمزگان معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این نشست استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از خسروانی فرد سرپرست سابق امور اقتصادی و دارایی هرمزگان به اهمیت این دستگاه اشاره کرد.

 

دکتر همتی با اشاره به  توانمندی های مدیران بومی در استان دکتر دسینه را یکی از مدیران جوان ،پرتلاش و موفق استان دانست و افزود؛ با نگاهی اجمالی به کارنامه دکتر دسینه می توان دریافت که ایشان از مدیران ارزشمند استان هستند که می توان آینده ی درخشانی در سطح مدیریتی برایشان متصور شد.

 

استاندار هرمزگان ضمن اشاره به جایگاه و شخصیت علمی دکتر دسینه به تالیفات ،مقالات و تلاش های وی در دانشگاه اشاره کرد و حضور دسینه را فرصتی برای استفاده از مدیران  جوان دانست.

 

فریدون همتی امروز  با بیان اینکه بکارگیری همه ابزارهای لازم مدیریتی و تعامل با سایر دستگاه های حاکمیتی می تواند به‌عنوان یک استراتژی مهم در دستور کار مدیر جدید این مجموعه قرار بگیرد، اظهار داشت: این رویه می تواند از به‌وجود آمدن چالش‌های بعدی پیشگیری و در شرایط تحریم های ظالمانه و سخت، به بخش تولید و اقتصاد کمک کند.

 

وی با اشاره به وظایف چندوجهی مدیران، افزود: یک بخش از کار مدیران، مدیریت درون سازمانی است و نقش مهم تر آنان ایجاد روحیه و فضای سالم برای حمایت از تولید، صادرات و سرمایه گذاری‌های جدید است که باید به همه ارکان اداری آن مجموعه تسری پیدا کند.

 

استاندار هرمزگان با بیان اینکه رونق و جهش تولید امروز به‌عنوان مسئله اصلی کشور مطرح است، گفت: اگرچه موفقیت های زیادی در این بخش به‌دست آورده ایم اما دشمن در این زمینه به دنبال استفاده از همه ابزارهای لازم برای ضربه به اقتصاد کشور است که می توان با پشتیبانی و مدیریت درست، دشمن را در رسیدن به این اهداف شکست داد.

 

وی با تاکید بر ضرورت هماهنگی مدیران دستگاه های اجرایی با مجموعه استانداری، تصریح کرد: زمانی می توان ارزیابی دقیق و درستی از عملکرد یک دستگاه داشت که تمام ظرفیت های آن مجموعه در اختیار مجموعه استانداری و نماینده عالی دولت قرار بگیرد و بتوان از این ظرفیت برای ارائه خدمات بیشتر به مردم و نظام بهره برد.

 

همتی افزود: امروز در شرایط کرونا و جنگ اقتصادی بیش از هر زمان دیگری نیازمند حضور مدیران اگاه و با بصیرت هستیم که تشخیص درستی از موقعیت کشور و شرایط ویژه پیش رو داشته باشد و بتواند با روحیه جهادی اثرات مثبتی بر زندگی مردم بگذارد. نماینده عالی دولت در استان، قدرت هماهنگی با دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی را از ملزومات مدیریت اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان عنوان کرد و گفت: شناسایی و معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری و حمایت از سرمایه گذاران خارجی و نظارت بر تصمیمات دستگاه ها در این خصوص، می تواند در شرایط جنگ اقتصادی به رونق معیشت و اشتغال مردم استان کمک کند.

 

همتی با اشاره به موقعیت مطلوب استان در حوزه درآمدهای عمومی و مالیاتی، نقش هرمزگان را در اقتصاد ملی و بودجه عمومی مهم عنوان کرد و افزود: پرداخت مالیات واحدهای فعال اقتصادی هرمزگان در استان، علاوه بر اینکه مطالبه جدی مجموعه حاکمیتی در استان است، خواسته بحق مردم، نخبگان و رسانه ها نیز هست و تمام واحدهای فعال استان باید در همین استان مالیات خود را بپردازند.

 

وی با بیان اینکه هرمزگان ظرفیت و نیروی انسانی لازم را به منظور رتق و فتق امور مربوط به مالیات تمامی واحدهای فعال استان را دارد، اضافه کرد: هرمزگان ظرفیت های بزرگ و ملی دارد و به همین تناسب باید مأموریت های بزرگتری نیز به استان محول شود.

 

استاندار هرمزگان همچنین ضمن قدردانی از زحمات خسروانی فرد در طول مدت سرپرستی وی در اداره کل امور اقتصاد و دارایی، گفت: در طول مدت تصدی وی در این جایگاه، اقدامات خوبی صورت گرفت و بنا داریم از ظرفیت و توانمندی وی در پست های مدیریتی دیگر استفاده کنیم.

 

در بخش دیگری از این نشست دکتر عسکری معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی به ایراد سخنانی درباره اهمیت اداره کل امور اقتصادی و دارایی پرداخت و آن را بازوی مهم وزارت اقتصاد خواند.

 

دکتر عسکری با اشاره به توان مدیریتی و نیروی جوانی و در هم آمیختن آن با جایگاه دانشگاهی و علمی دسینه را گزینه ی مناسب مدیرکلی امور اقتصادی و دارایی هرمزگان دانست.

 

علی عسکری امروز در آیین معارفه نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان هرمزگان، با بیان اینکه هرمزگان استانی با اهمیت ویژه در اقتصاد ایران است، گفت: انتصاب مدیر توانمند و دارای تعلقات محیطی به این استان، برای مدیریت اداره کل اقتصاد مورد تأکید وزارتخانه بود که خوشبختانه این امر تحقق پیدا کرد.

 

وی با اشاره به مدت زمان سرپرستی هدایت اله خسروانی فرد در اداره کل امور اقتصاد و دارایی هرمزگان، افزود: طی این مدت از توانایی های وی توانستیم بهره بگیریم و آرامش بر مجموعه حاکم شد.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد، دارا بودن دو ویژگی دانش و تجربه را از دغدغه های انتصاب مدیران در وزارت اقتصاد عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با رایزنی انجام شده، فرد خوشنامی در استان انتخاب شد و در حوزه مدیریتی اگرچه به‌طور عمده در دانشگاه خدمت کرده اما در حوزه مالی هم صاحب تجربه و صاحب نظر است.

 

وی با تأکید بر وظیفه مدیران در راستای ظرفیت سازی، به ‌عنوان لازمه پیشبرد مؤثر اهداف در هرمزگان گفت: مدیران باید از توانمندی‌ها و ظرفیت دیگر دستگاه‌های اجرایی نیز استفاده کنند و این اتفاق آینده بهتر و مناسب تری را برای استان رقم خواهد زد.

 

عسکری، با بیان اینکه روحیه تعامل پذیری می‌تواند در پیشبرد کارها بسیار مؤثر باشد، بهبود کسب و کار را یکی از رسالت‌های مهم مجموعه وزارت اقتصاد در راستای توسعه اشتغال و سرمایه گذاری در استان برشمرد و اضافه کرد: ایجاد بستر برای به فعلیت رسیدن سرمایه گذاری داخلی و خارجی در کشور و استان مهم هرمزگان یکی از دغدغه ماست که هر چقدر بتوانیم در جذب سرمایه گذاری موفق عمل کنیم، در خدمت به کشور و مردم عزیز ایران موفق تر عمل کرده ایم.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد و دارایی، سهام عدالت را یکی از دغدغه‌های مهم کنونی دولت عنوان کرد و با اشاره به دستور مقام معظم رهبری به دولت و وزارت اقتصاد برای تسریع در ساماندهی سهام عدالت و واگذاری مدیریت سهام به سهامداران، تصریح کرد: بر همین اساس تا پایان بهمن ماه انتخابات هیئت مدیره شرکت سهام عدالت انجام و شرکت سهام عدالت با شکل جدیدی مدیریت خواهد شد.

 

وی با اشاره به ظرفیت بزرگ مالی شرکت سهام عدالت در استان ها، گفت: سهام عدالت با سرمایه عظیمی که در اختیار دارد می تواند نقش پررنگ تری در اقتصاد خانوارها ایفا کند و با پشتوانه این سرمایه بزرگ می تواند سرمایه گذاری جدید از طریق اوراق بازار سهام ، منابع بانکی و ... شکل بگیرد.

 

در بخش دیگری از این نشست نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان با قدردانی از حسن اعتماد استاندار و وزیر امور اقتصادی و دارایی به  پتانسیل ها و ظرفیت های اقتصادی استان در حوزه اقتصاد اشاره کرد و وجود یک نگاه سیستماتیک ضروری خواند.
 

دسینه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان هرمزگان در ادامه افزود ؛ اولویت‌های مهم اقتصادی در استان نیازمند ایجاد چشم انداز اقتصادی است و این امر با تقویت مرکز خدمات سرمایه گذاری استان تسریع و تکمیل خواهد شد.

 

دسینه در بخش دیگری از سخنانش به کاهش بروکراسی اداری در حوزه سرمایه گذاری اشاره کرد و آن را از اهداف مهم برنامه هایش خواند.
نماینده وزیر امور اقتصادی و دارایی در استان در بخش پایانی سخنانش فروش اموال مازاد دولتی را یکی از برنامه های مهم دولت دانست و به اهمیت آن در اقتصاد کشور اشاره کرد.

 

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان تحقق اقتصاد هوشمند و آموزش را از مهمترین برنامه های آتی خود برشمرد.

 

در آیین از خدمات هدایت اله خسروانی فرد مدیرکل پیشین اداره کل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان تقدیر و مهدی دسینه با حکم وزیر اقتصاد به عنوان مدیرکل امور اقتصاد و دارایی هرمزگان معرفی شد.

 

مهدی دسینه دارای مدرک دکترای حسابداری، سوابقی همچون ریاست دانشگاه آزاد اسلامی قشم، عضو هیات امنای دانشگاه آزاد هرمزگان، مدیر امور اداری دانشگاه آزاد بندرعباس، ریاست دانشکده سما و مشاورت مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور را در کارنامه دارد.

 

 

 

 

پایان پیام/711

منبع: شبستان

کلیدواژه: مهدی دسینه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان هرمزگان معارفه کل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی توسعه مدیریت و منابع وزارت معاون توسعه مدیریت و منابع کل امور اقتصاد و دارایی دارایی استان هرمزگان اداره کل امور اقتصاد استاندار هرمزگان وزارت اقتصاد سرمایه گذاری مهدی دسینه سهام عدالت دستگاه ها معرفی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۵۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان

اسماعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس از ۳۱ فروردین با اجرای تاتر پرفورمنس در شهرستان بندرخمیر آغاز شده است.

 جهانگیری افزود: جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس یکی ازمهم‌ترین برنامه‌های جشنواره ملی خلیج فارس است که با حضور ۱۱ گروه موسیقی ملی از روز جمعه ۷ اردیبهشت کار خود را آغاز کرده و تا روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در محل تالار آوینی بندرعباس میزبان علاقمندان به موسیقی است.

وی گفت: جشنواره ملی فیلمنامه نویسی خلیج فارس با موضوع خلیج فارس از دیگر برنامه‌های در حال اجرا است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: برای شرکت در این جشنواره ۸۱ اثر به دبیرخانه رسیده که از این شمار ۹ اثر به بخش پایانی راه یافته است.

جهانگیری گفت: دبروز هم به مناسبت روز ملی خلیج فارس پرواز پاراگرایدر و پاراموتور با حضور ۳۰ ورزشکار در بوستان غدیر بندرعباس برگزار شد.

وی گفت: امروز بعداز ظهر نیز برنامه‌های فرهنگی و هنری در جزیره هرمز برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: جشنواره تولیدات فرهنگی و اختراعات با موضوع خلیج فارس در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه پیام نور در حال برگزاری است.

جهانگیری افزود: اختتامیه جشنواره ملی خلیج فارس روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار می‌شود.

وی گفت: در این جشنوراه از برگزیدگان جشنواره‌های ملی موسیقی و فیلنمامه نویسی تجلیل می‌شود.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی هرمزگان افزود: روز اختتامیه از دو کتاب تیشیرا از نویسنده پرتغالی با موضوع خلیج فارس و سفرنامه هرمز پدر، رونمایی می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بازدید هیأت تجاری هرمزگان از نمایشگاه بین‌المللی صنعت شیشه چین
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو ارائه می‌شود
  • حضور غرفه سیستان و بلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • حضورغرفه سیستان وبلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • تبدیل ۴۶۳ فقره شناسه قدیم به شناسه جدید طی یک روز در گلستان
  • ضرورت جهادتبیین در موضوعات اقتصادی/تعیین مشوق‌های ویژه برای استان
  • شاخص بازگشت درآمد به اصفهان ۴ تا ۸ درصد است/سهم ۶ هزار میلیاردی اصفهان از مولدسازی
  • راه خروج از رکود تورمی، مولدسازی است
  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد