Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضاییه تاکید کرد: ضدیت با فساد هزینه دارد و جیغ عده‌ای را درمی‌آورد اما مبارزه با فساد را با کار عادلانه و حق مدارانه و روحیه انقلابی ادامه می‌دهیم.

خبرگزاری میزان - بنا به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، آیت‌الله رئیسی، امروز دوشنبه در جلسه شورای عالی قوه قضاییه، تاکید کرد: ضدیت با فساد هزینه دارد و جیغ عده‌ای را درمی‌آورد اما مبارزه با فساد را با کار عادلانه و حق مدارانه و روحیه انقلابی ادامه می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه واکسن ملی از افتخارات بزرگ مردم ایران است که اگر به تولید انبوه برسد همه ملت‌ها می‌توانند از آن بهره‌مند شوند، اظهار داشت: تدبیر رهبری در تحریم واکسن آمریکایی و انگلیسی، برای صیانت از جان مردم در برابر کسانی بود که بدون توجه به جان انسان‌ها، دنبال منافع خود بودند؛ ایران، آزمایشگاه واکسن آمریکایی و انگلیسی نیست.

آیت‌الله رئیسی گفت: یکی از جلوه‌های اعتماد به نفس ملی، تولید واکسن ایرانی است؛ اعتماد به نفس ملی و فرهنگ «ما می‌توانیم»، زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی است؛ برخی مبتلا به ویروس خودتحقیری هستند که این ویروس اگر از ویروس کرونا خطرناک تر نباشد کمتر هم نیست.

رئیس قوه قضاییه بیان داشت: وقایع اخیر آمریکا بروز ساختار ظالمانه آمریکا و نگاه‌های استکباری آنها به مردم است؛ بدبخت، کسانی هستند که در داخل و یا منطقه سرنوشت خود را به آمریکایی‌ها گره زده‌اند و آمریکا را قبله گاه خود می‌دانند.

آیت‌الله رییسی درخصوص آخرین وضعیت پرونده اوکراینی گفت: درخصوص کلیه فروض و ادعاها در این پرونده، تحقیقات مفصل کارشناسی، میدانی، بازسازی صحنه و ... صورت گرفته است؛ تحقیقات دادسرا تمام شده و پرونده در مراحل بعدی رسیدگی با جدیت دنبال خواهد شد؛ برکشف حقیقت و دادرسی عادلانه تاکید داریم؛ خط قرمزی برای رسیدگی به هیچ فرضیه و درخصوص هیچ شخصی، نداریم؛ بعضی‌ها برای خوش‌آمد دیگران، جوری موضع می‌گیرند که انگار مطلع نیستند چه کار قابل تقدیری انجام شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور نیز در جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه، تصریح کرد: تمهدید مقدمات لازم برای اجرای قانون بازپس گیری اموال نامشروع از همین امروز آغاز گردیده است.

بیشتر بخوانید: اموال و دارایی‌‌های نامشروع شناسایی و پس گرفته می‌شوند

تکمیل می‌شود...

برچسب ها: رئیس قوه قضاییه آیت الله رئیسی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس قوه قضاییه آیت الله رئیسی قوه قضاییه آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۵۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست وزیر اسپانیا: استعفا نخواهم کرد

پدرو سانچز نخست وزیر اسپانیا پنج روز پس از کنار گذاشتن وظایف عمومی خود بمنظور تامل در مورد ادامه کار در این سمت، گفت که استعفا نخواهد کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سانچز امروز دوشنبه گفت که پنج روز پس از لغو وظایف عمومی خود برای «تأمل» در مورد ادامه این شغل، به علت تحقیقات یک دادگاه اسپانیا علیه همسرش بگونیا گومز، استعفا نمی‌دهد.

پس از شکایت فساد مالی علیه گومز توسط «مانوس لیمپیاس» (دست‌های پاک)، سازمانی که با راست افراطی مرتبط است، سانچز چند روزی را برای تصمیم گیری در مورد ادامه کارش فرصت خواست.

نخست وزیر 52 ساله اسپانیا در یک سخنرانی تلویزیونی از محل اقامت رسمی خود، گفت: «تصمیم گرفتم در صورت امکان با قدرت بیشتری به عنوان رئیس دولت ادامه دهم.»

نخست‌وزیر اسپانیا در فکر کناره‌گیری از قدرت

سانچز گفت که مبارزه خود را در برابر حملات «بی اساس»، مانند حمله علیه همسرش توسط نیروهای محافظه‌کار و راست افراطی را افزایش خواهد داد.

دادگاه مادرید پیشتر اعلام کرده بود که بگونیا گومز به "اعمال نفوذ و فساد در تجارت" در ارتباط با کمک‌های مالی کرونا متهم شده است. تحقیقات علیه گومز بر اساس شکایت سازمان مبارزه با فساد مانوس لیمپیاس شکل گرفته است. گفته می‌شود که این سازمان به محافل راست افراطی در اسپانیا نزدیک است.

سیاستمداران حزب محافظه‌کار خلق PP در واکنش‌های اولیه خود استعفای سانچز را رد کردند. خاویر ماروتو، سیاستمدار این حزب و معاون رئیس مجلس سنا، گفت: این نمایش جدیدی است که سانچز را کنار بزنند. سانچز می‌خواهد به هر قیمتی در قدرت بماند. او همیشه مرد خوبی است، بقیه بد هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توصیه دادستان کرمان به مقامات قضائی استان‌ برای مبارزه جدی با فساد 
  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • اولین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه/ حکم بابک زنجانی چرا نقض شد؟
  • اولین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه/ حکم جدید بابک زنجانی چیست؟
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • اگر مطهری و مبارزه او با تحجر ادامه داشت...
  • نخست وزیر اسپانیا: استعفا نخواهم کرد
  • مهمترین اخبار دهم اردیبهشت/علت بارش‌های سنگین جنوب کشور
  • روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی باید در جامعه ترویج شود