Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@17:16:56 GMT

استقلال - پرسپولیس / لحظه به لحظه تا دربی 94

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۴۵۳۶۴

دربی شماره 94 دو تیم استقلال و پرسپولیس از ساعت 16:35 در ورزشگاه آزادی تهران آغاز می شود از این لحظه تا شروع بازی می توانید حواشی، اخبار  این بازی را از طرفداری دنبال کنید...

دربی تهران از ساعت 16:35 آغاز می شود و این دیدار 94 امین تقابل این دو تیم است.

به گزارش طرفداری، استقلال و پرسپولیس در بازی معوقه هفته هشتم رقابت های لیگ بیستم به مصاف هم می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ساعت 10:00 رییس گروه سلامت هوا: شدت آلودگی هوا به حدی است که بازیکنان یکدیگر را نمی‌ بینند

عباس شاهسونی درباره برگزاری شهرآورد پایتخت بین دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال در شرایط آلودگی هوا بیان کرد:

 پیشنهاد لغو شهرآورد پایتخت ارائه شده و اعلام کردیم که برگزاری این بازی فوتبال در شرایط آلودگی هوا به صلاح نیست. شاخص‌ها و استانداردهایی در این زمینه وجود دارد. شاخص آلودگی هوا در منطقه ۲۱ تهران روی ۱۹۱ است و در مرز خیلی ناسالم قرار دارد. انجام بازی در این شرایط برای خود بازیکنان هم خطرناک است.

بر اساس تبصره ۳ ماده ۳ قانون هوای پاک، وقتی وضعیت آلودگی هوا در محدوده ناسالم برای همه گروه‌ها باشد، همه مسابقات ورزشی باید لغو شود.

 

با توجه به شرایط آلودگی هوای پایتخت بهتر است این بازی فوتبال به تاریخ دیگری موکول شود. توصیه ما این است که با توجه به ناسالم بودن هوا برای همه گروه‌ها و عدم وجود ناپایداری هوا، این بازی در تاریخ دیگری برگزار شود.

 

فوتبال ورزشی سنگین و نیازمند تحرک شدید بازیکنان است و می‌تواند خطرات ناشی از شرایط ناسالم هوا را برای بازیکنان تشدید کند و از این رو برگزاری شهرآود امروز دوشنبه بین استقلال و پرسپولیس به مصلحت نیست.

ساعت 8:00 پرسپولیس در دربی 94 / با ترکیب و سیستم پرسپولیس یحیی آشنا شوید   ساعت 7:00 استقلال در دربی 94 / با ترکیب و سیستم استقلال فکری آشنا شوید

 

ساعت 00:01 کالبد شکافی استقلال، پرسپولیس و داور دربی / میز کارشناس طرفداری  

اخبار داغ 

علی خسروی: بازیکنان با داور زیاد حرف نزنند؛ رضا کرمانشاهی با شوخی و خنده اخراج می کند! آمار فوق العاده کریستیانو رونالدو در 15 فصل اخیر رقابت های لیگ؛ ثبت حداقل 15 گل لو رفتن راز شیطانی در بی آبرو شدن دختر ایلامی + جزییات پرسپولیس در دربی 94 / با ترکیب و سیستم پرسپولیس یحیی آشنا شوید استقلال در دربی 94 / با ترکیب و سیستم استقلال فکری آشنا شوید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ترکیب و سیستم آلودگی هوا آشنا شوید دربی 94

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۵۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان

زی‌سان: دو تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. 
بازی رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. در پنج باززی آخر دو تیم سهم سپاهان سه پیروزی و سهم پرسپولیس یک پیروزی بوده و یک بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. 

tags # پرسپولیس ، سپاهان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه دستگیری جیمی‌جامپ نوجوان در بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم!
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی‌ + پخش آنلاین
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • آیین واگذاری مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • ساعت بازی لیورپول و اورتون امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی