Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@20:31:12 GMT

انصراف عجیب پرسپولیس از بازی امروز!

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۴۵۳۸۱

انصراف عجیب پرسپولیس از بازی امروز!

سرپرست کمیته مسابقات از انصراف تیم پرسپولیس بهبهان از حضور در دیدار امروز خود مقابل شهید شاملی کازرون خبر داد.

به گزارش برنا، دومین روز دور رفت از مرحله دوم رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور قرار بود امروز(دوشنبه) با برگزاری دو مسابقه پیگیری شود که براساس برنامه اعلام شده از سوی کمیته مسابقه در نخستین مسابقه تیم پرسپولیس بهبهان می بایست از ساعت 10:30 دقیقه مقابل شهید شاملی کازرون به میدان می رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراد کرمی رئیس کمیته مسابقات در خصوص برگزار نشدن این بازی اظهار داشت: تیم پرسپولیس بهبهان به دلیل پاره ای از مشکلات نتوانست در مسابقه امروز مقابل شهید شاملی کازرون حضور پیدا کند و با ارسال نامه ای به فدراسیون هندبال به صورت کتبی انصراف خود را از حضور در مسابقه مقابل شهید شاملی کازرون اعلام کرد.

سرپرست کمیته مسابقات فدراسیون هندبال افزود: نتیجه دیدار امروز پرسپولیس بهبهان و شهید شاملی کازرون و همچنین تکلیف حضور نماینده بهبهان در ادامه این رقابت ها پس از بررسی در جلسه کمیته انضباطی مشخص خواهد شد.

دور رفت از مرحله دوم لیگ برتر هندبال بانوان کشور یادواره شهدای مدافع سلامت از دیروز یکشنبه 21 دیماه آغاز و تا 24 دیماه ادامه دارد که در ادامه این رقابت ها امروز تیم های ذوب آهن اصفهان و اشتاد سازه مشهد از ساعت 13 به میدان خواهند رفت.

در نخستین روز این رقابت ها دیروز تیم های سپاهان و تاسیسات دریایی به ترتیب سنگ آهن بافق و کربنات سدیم فیروزآیاد را شکست دادند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هندبال مقابل شهید شاملی کازرون پرسپولیس بهبهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۵۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!

به گزارش ورزش سه، دیدار شمس‌آذر و پیکان امروز در حالی برگزار خواهد شد که ترکیب دو تیم نسبت به نیم فصل نخست تغییرات زیادی داشته و چهره‌هایی جدید در این مسابقه تاثیرگذار خواهند بود.

در بازی رفت ستاره تیم شمس‌آذر رحمان جعفری روی نیمکت حضور داشت اما در دقیقه 56 به زمین آمد و تک گل این تیم را به ثمر رساند، او در این مسابقه حضور ندارد و آماده است که در ترکیب تراکتور مقابل استقلال به میدان برود.

علی‌اصغر اعرابی وینگر تکنیکی شمس‌آذر در بازی رفت در کنار عیسی مرادی قرار داشت و عملکرد خوبی هم در جریان مسابقه و بیشتر حملات این تیم روی نفوذهای این بازیکن صورت گرفت، او هم در نیم فصل به سپاهان پیوست و غایب دیگر شمس‌آذر خواهد بود.

در ترکیب پیکان مهرداد بایرامی مهاجم با تجربه این تیم از ابتدا درون زمین قرار گرفت اما عملکرد خوبی نداشت و تعویض شد، منصور باقری کاپیتان پیکانی‌ها هم دیگر غایب نامداری است که در این مسابقه حضور نخواهد داشت.

در بازی امروز چهره‌های جدیدی به میدان خواهند رفت و جای خالی این بازیکنان را پر خواهند کرد، علی قربانی و محمدحسین فلاح دو بازیکنی هستند که بار هجومی تیم پیکان روی دوش آنها خواهد بود و فرشید اسماعیلی به جای منصور باقری رهبری شاگردان عنایتی را در میانه میدان در دست خواهد گرفت.

تیم سعید دقیقی اما بازیکن جدیدی در ترکیب اصلی نخواهد داشت و با همان بازیکنان نیم فصل نخست و ثبات بیشتری مقابل پیکان به میدان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • لیونل مسی و دوستانش در اینتر میامی، تماشاگران ویژه بازی هیت - سلتیکس / عکس
  • قهرمانی زود هنگام مسی‌در روز تقسیم امتیازات/ تلاش پرواز برای بقا
  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد