Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - درایت پولاد مردان ذوب آهن موجب دلگرمی هم میهنان در عرصه فولاد شد
به گزارش شمانیوز؛ غلام رضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین در پیامی به مناسبت سالگرد عقد قرارداد تاسیس کارخانه و راه اندازی مجدد کوره بلند شماره یک ذوب آهن اصفهان گفت: مهندسان ایرانی با درایت، هوش بالا و حمایت معنوی مدیرعامل، هیات مدیره ذوب آهن اصفهان موجب خوشحالی و دلگرمی هم میهنان عزیزمان، امیدواری مقامات کشوری و اقتدار ایران سر بلند را در عرصه های جهانی شدند تا همگان بدانند می توان با اتکا به دانش داخلی سنگر تولید را در جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه حفظ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن کامل این پیام به شرح ذیل است؛
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
برادر ارجمند جناب آقای مهندس منصور یزدی زاده
مدیرعامل محترم شرکت ذوب آهن اصفهان
سلام علیکم؛
"روزی آرزوی هر ایرانی داشتن یک کارخانه به عظمت ذوب آهن بود و امروز به نیابت از آن روزگارایرانیان به وجود ذوب آهن افتخار می کنند."
بی‌گمان در عرصه‌‌ی جنگ اقتصادی کسب موفقیت‌های بی‌بدیل کارکنان و کارگران ذوب آهن اصفهان طی چندین سال گذشته در بخش‌های مختلف نشانه‌ای آشکار و مصداقی بارز از توسعه ، پیشرفت و تلاش صادقانه فرزندان برومند این سرزمین است. ذوب آهن اصفهان امروز افتخار ایرانیان به شمار می آید و بنده به عنوان نماینده خانواده بزرگ صدر تامین وظیفه خود می دانم سالگرد احداث کارخانه ذوب آهن اصفهان را به همه همکارانم در شرکت ذوب آهن و همچنین تمامی فعالان عرصه فولاد و صنعتگران پرتلاش تبریک گفته و از خداوند متعال توفیق روز افزون و موفقیت در سایه عنایت حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله و تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب را مسئلت نمایم.
چندی پیش نیز بر روی خروجی رسانه های ملی، خبر تعمیرات اساسی و راه اندازی کوره بلند شماره یک "ذوب آهن اصفهان" درج شد که نشان از توانمندی جوانان عزیز ایران اسلامی دارد. پنج سال کوشش شبانه روزی مهندسان ایرانی در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال جهش تولید نامگذاری گردید به ثمر نشست و منجر به اقدامی شد که پیشتر کشور های صاحب نام از ارائه خدمات و تکنولوژی به صنعت ایران خودداری می کردند. مهندسان ایرانی با درایت، هوش بالا و حمایت معنوی مدیرعامل، هیات مدیره ذوب آهن اصفهان موجب خوشحالی و دلگرمی هم میهنان عزیزمان، امیدواری مقامات کشوری و اقتدار ایران سر بلند در عرصه های جهانی گردیدند تا همگان بدانند می توان با اتکا به دانش داخلی سنگر تولید را در جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه حفظ کرد.
اینجانب سرتعظیم در برابر مهندسان و کارگران آن مجموعه معظم و زحمتکش فرود می آورم و امید دارم با برنامه ریزی مناسب و بهره برداری کامل از ظرفیت این کوره و تامین مواد اولیه مورد نیاز آن با حمایت نهادهای مربوطه، شاهد افزایش تولید و صادرات فولاد کشور بیش از پیش باشیم. همچنین به عنوان سرباز صنعت ایران، صادرات اولین محموله ریل تولیدی را به کشور افغانستان که گام مهمی در توسعه صادرات این محصول پس از ثبیت کیفیت در بازار داخلی است را تبریک می گویم و به نمایندگی از مجموعه صدرتامین خطاب به فعالان این حوزه می گویم بنده و همکارانم از هیچ اقدامی در راستای شکوفایی، نوآوری و صادرات دریغ نخواهیم کرد. در پایان از خداوند یکتا برای شما عزیزان که در سنگر صنعت مشغول به خدمت هستید آرزوی توفیق روز افزون و سلامتی دارم. همچنین برای شرکت بزرگ "ذوب آهن اصفهان" که به عنوان پدر صنعت فولاد ایران بشمار می آید در بازارهای داخلی و بین المللی موفقیت و پیشرفت خواستارم.
غلام رضا سلیمانی
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین
منبع: روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۵۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان، دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می‌کنم.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت‌های جام ملت‏های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشان های دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می کنم و امیدوارم این پیروزی که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاههای ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایة سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 847889 برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی سید ابراهیم رئیسی تایلند ایران

دیگر خبرها

  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • نهاده‌های مورد نیاز مرغداران تامین شد
  • ◄ درآمدهای حیرت آور فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه
  • چرا شرکت‌ها مشکل تامین مالی دارند؟
  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند