Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۵ عملیات مهار آتش و امداد و نجات طی دیروز با تلاش آتش نشانان گفت: ساعت ۱۴ و ۱۱ دقیقه با تماس تلفنی شهروندی نشت زمین و فرو رفتن قسمت‌هایی از تریلر در زمین در منطقه گلستان خیابان دی بین خرداد و تیر اطلاع رسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه آتش نشانان سریعا در محل حاضر شدند و با ایمن سازی از بروز حادثه احتمالی برای خودرو‌های عبوری جلوگیری کردند، افزود: همچنین واژگونی پژو ۲۰۶ در ساعت ۱۴ و ۳۳ دقیقه در مسیر سه راه تپه به سمت سه راه فرودگاه آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

قنبری بیان داشت: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با چیدمان علائم ترافیکی در مسیر و ایمن سازی محل حادثه با استفاده از ابزار برش اقدام به نجات زن ۳۴ ساله که مصدوم شده بود کردند و او را به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند، ضمن اینکه در ساعت ۱۸ و ۸ دقیقه نیز آتش سوزی کانکس کفش فروشی در جاده ساحلی، نبش خیابان ذوالقفار بازار شب به علت بی احتیاطی در جوشکاری و افتادن مواد مذاب درون کانکس اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه حریق منجر به خسارت به اجناس داخل کانکس شد و شعله‌های حریق با تلاش آتش نشانان با استفاده از لوله‌های آبرسان مهار شد، تصریح کرد: همچنین یک دستگاه خودروی آتش نشانی و امداد و نجات در ساعت ۲۲ و ۲۰ دقیقه در منطقه سپیدار، خیابان مهرگان ۷ برای رفع نشت گاز از علمک گاز ساختمان مسکونی اعزام شدند و با ایمن سازی و همکاری عوامل ۱۹۴ این نشتی رفع شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز درپ ایان اظهار داشت: آتش سوزی پژو ۴۰۵ ساعت ۲۳ و ۴۳ دقیقه در جاده اهواز- خرمشهر بعد از روستای ام الطمیر که به علت اتصال سیم کشی موتور خودرو دچار خسارت شده بود با تلاش آتش نشانان اطفا شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهار آتش سوزی امداد و نجات آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۵۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان

 ابراهیم بابایی گفت: این حادثه صبح امروز ١٠ اردیبهشت ماه با تماس شهروندان در بلوار آزادگان به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی گزارش شد که بدون درنگ آتش نشانان از ایستگاه شماره ۴ در کمتر از ٢ دقیقه در محل حادثه حضور یافتند.

وی که در محل این حادثه حضور داشت افزود: آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه با آتش سوزی گسترده و حجم بسیار زیاد دود در منزل روبه رو شدند و با توجه به محبوس شدن یک مرد حدودأ ۴٠ ساله که در منزل تنها بوده است و به دلیل بیماری زمینه‌ای دچار تشنج شده بود، بلافاصله با عملیات جستجو و نجات از دل شعله‌های آتش نجات یافت.

وی گفت:آتش نشانان با اطفاء حریق و تحویل مصدوم به عوامل اورژانس، به عملیات خود پایان دادند.

بابایی خاطرنشان کرد: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان علت یابی که در محل حادثه حضور داشتند در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد
  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • تجمع دانشجویان اهوازی در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • اوقات شرعی اهواز، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳