Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصاویر تازه فیلم سینمایی «تاپ گان» فیلم جدید تام کروز بازیگر مطرح سینمای هالیوود منتشر شد، این اول ماه ژولای سال ۲۰۲۱ میلادی اکران بین المللی خود را آغاز خواهد کرد.

خبرگزاری میزان - تصاویر تازه فیلم سینمایی «تاپ گان» فیلم جدید تام کروز بازیگر مطرح سینمای هالیوود منتشر شد، این اول ماه ژولای سال ۲۰۲۱ میلادی اکران بین المللی خود را آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کروز که به تازگی درخشش خیره کنند‌ه‌ای را با نسخه ششم فیلم «ماموریت غیرممکن ۶» به نام خود کرده بار دیگر و این بار بعد از ۳۰ سال نقش ماوریک در فیلم تاپ گان را بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده اخبار از آخرین فیلم تام کروز اینجا کلیک کنید

بر اساس آخرین گزارشات، فیلم سینمایی «تاپ گان ۲» با نام فرعی تک رو هم اکنون با حضور تام کروز و دیگر بازیگران فیلمبرداری خود را به اتمام رسانده است. این فیلم ادامه‌ای بر فیلم سینمایی تاپ گان ساخته تونی اسکات در سال ۱۹۸۶ است.

پیتر کریگ،جاستین مارکس، کریستوفر مک‌کوری، اریک وارن سینگر نگارش فیلمنامه این اثر سینمایی را بر پایه شخصیت‌ها اثر جیم کش نوشته جک ایپس جونیور بر عهده داشته اند. 

پیتر کریگ و جاستین مارس نمایشنامه نویسان مطرح هالیوودی نگارش این نسخه از تاپ گان را بر عهده داشته و جوزف کوشینسکی کارگردانی این فیلم سراسر اکشن و جنگی را انجام خواهد داد.

براساس اعلام کمپانی «پارامونت پیکچرز» قرار بود اکران بین المللی فیلم سینمایی تاپ گان ۲ با نام فرعی «تک رو» از ۱۲ ماه ژولای سال ۲۰۱۹ آغاز شود اما با شیوع کرونا همه چیز برای این اثر عوض شود. گفتنی است به غیر از تام کروز تام کروز، مایلز تلر، وال کیلمر، جنیفر کانلی، گلن پاول، جان هم و اد هریس در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. 

جوزف کوشینسکی کارگردان فیلم، تهیه‌کننده و فیلم‌نامه‌نویس امریکایی ساخت این پروژه را بر عهده دارد، وی از سال ۱۹۹۹ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. از جمله مهمترین آثار وی می‌توان به «ترون» و «فراموشی» اشاره کرد. 

انتهای پیام/

  برچسب ها: سینما سینمای هالیوود

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سینما سینمای هالیوود فیلم سینمایی تام کروز تاپ گان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۵۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند

به گزارش قدس آنلاین، پنجمین جلسه شورای صنفی نمایش روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در خانه سینما برگزار شد که شورا بعد از بررسی درخواست ها و موارد مطرح شده، قرارداد ۲ فیلم را ثبت کرد.

به این ترتیب قرارداد فیلم سینمایی «تگزاس۳» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان به سرگروهی پردیس سینمایی هویزه مشهد (پخش این فیلم بر عهده تهیه کننده اثر است) به ثبت رسید. همچنین فیلم سینمایی «عطرآلود» به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه کنندگی یوسف منصوری با پخش «بهمن سبز» به سرگروهی پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز بعد از فیلم «تاوان» اکران خواهد شد.

مقرر شد اکران فیلم سینمایی «تگزاس ۳» از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور آغاز شود.

دیگر خبرها

  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • تام کروز از خلبانان ایرانی الهام گرفت
  • فیلمبرداری «دست خدا» آغاز شد/ روایتی سینمایی از تصمیم زن عروسک‌فروش
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به بندر حیفا
  • مست عشق، ماجرای یک تابوشکنی در سینما
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • شایعه تازه و عجیبی که درباره امیر تتلو پخش شد