Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران گفت: بر اساس آخرین گزارش دریافتی شمار فوتی‌های استان بر اثر ابتلا به کرونا تا صبح روز یکشنبه به ۱۷ نفر رسید.

انوشیروان محسنی بندپی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس این گزارش شمار مبتلایان بستری در بخش های مختلف درمانی استان تهران نیز بیش از یک هزار و ۹۰۰ نفر است که نزدیک به ۹۵۰ نفر آنان در بخش های ویژه بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استان تهران هم اکنون در وضعیت زرد قرار دارد، یادآورشد: نباید فراموش کرد که هنوز خطر شیوع بیماری کرونا در موج جدید بیخ گوش همه ما قرار دارد و عادی انگاری شرایط، وضعیت کنونی را متزلزل و بار دیگر محدودیت ها را باز می‌گرداند.

استاندار تهران گفت: اثربخش ترین اقدامی که می تواند در کاهش انتقال ویروس کووید ۱۹ انجام گیرد، اجرای کامل پروتکل ها، طرح جامع مدیریت هوشمند، کارهایی که در طرح شهید سلیمانی انجام گرفته و رهگیری بیماران است.

محسنی بندپی اظهار داشت: در کنار این اقدامات مردم که تاکنون همراهی قابل توجه و شایسته قدردانی داشتند نیز باید متوجه باشند که هر نوع سهل انگاری و عادی انگاری شرایط و به دنبال آن بی توجهی به محدودیت ها از جمله ترددهای شبانه می تواند بار دیگر ما را در وضعیت شیوع ویروس کووید ۱۹ و  افزایش تعداد مبتلایان و فوتی ها قرار دهد.

استاندار تهران به لغو ممنوعیت تردد بین استانی در کشور به غیر از استان های شمالی اشاره کرد و گفت: با وجود اعلام چنین مصوبه ای، مردم باید تا عادی شدن شرایط و ریشه کنی ویروس کووید ۱۹ در سطح کشور، خود نسبت به خطرات سفرهای بی مورد و غیر ضروری اگاهی داشته باشند.

لینک کوتاه: asriran.com/003Cyi

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: استاندار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۵۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت تقسیم می شود؟

به گزارش تابناک، علیرضا فخاری استاندار تهران عصر امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با تشکیل استان‌های شرقی و غربی تهران اظهار کرد: موضوع تقسیمات استان تهران در حال کارهای مطالعاتی است و در حال حاضر این موضوع در کمیسیون‌های مرتبط دولت با همه مشخصات بررسی شده و باید در هیأت دولت و سپس مجلس شورای اسلامی تصویب و در نهایت پس از قبولی، ابلاغ خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی مخالف و برخی موافق این طرح هستند و هر یک استدلال‌هایی دارند، افزود: باید در فضایی منطقی و معقول به موضوع تقسیمات بپردازیم و به دور از احساسات و نگرش‌های سیاسی و منطبق با شرایط محیطی و منطقه‌ای تصمیم‌گیری شود که زمینه‌ساز رفع مشکلات مردم باشد.

استاندار تهران تاکید کرد: در تقسیمات کشوری باید به نقطه‌ای از اطمینان بخشی برسیم که مردم می‌توانند زندگی توأم با آرامش داشته باشند و در حوزه‌های زیرساختی مشکلاتی از قبیل تأمین آب و برق، حمل‌ونقل و ارتباطات وجود نداشته باشند.

فخاری تصریح کرد: اگر قرار است تقسیمی صورت بگیرد باید این مشکلات زیرساختی نیز مورد کندوکاو قرار بگیرد تا با تقسیمات، موقعیت برتری فراهم و خلق شود نه اینکه فرصت شرایط عادی از مردم سلب شود.

 منبع: فارس

دیگر خبرها

  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • عراق قانون جرم‌انگاری همجنس‌گرایی را تصویب کرد
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • دو تصادف فوتی در دو نقطه از شهر تهران
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد