Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@08:19:49 GMT

طرز تهیه کیک نئوپولیتن برای مهمانی

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۴۵۶۹۸

طرز تهیه کیک نئوپولیتن برای مهمانی

با طرز تهیه کیک نئوپولیتن آشنا شوید.

مواد لازم

کره یک فنجان
شکر دو فنجان
آرد کیک سه فنجان
آرد چندمنظوره نصف فنجان
بیکینگ پودر دو قاشق غذاخوری
نمک یک قاشق چایخوری
شیر کامل پر چرب یک فنجان
وانیل یک قاشق چایخوری
مربای توت فرنگی نصف فنجان
رنگ خوراکی قرمز شش قطره
پودر قهوه ۱/۴ فنجان (تلخ)
آب جوش ۱/۴ فنجان
بیکینگ سودا نصف قاشق چایخوری
خامه کیک به مقدار لازم

طرز تهیه کیک نئوپولیتن

کیک را در دمای ۳۵۰ درجه سانتی‌گراد گرم کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه عدد قالب کیک متوسط بردارید و به کف و دیواره‌های آن آرد بپاشید. کف هر یک از ظرف‌ها را با کاغذ مومی شیرینی‌پزی بپوشانید و کنار بگذارید.

در یک کاسه بزرگ کره و شکر را روی سرعت متوسط با هم‌زن برقی هم بزنید تا پف کند (گاهی هم زدن را متوقف کنید تا کناره‌های ظرف را با قاشق تمیز کنید.) تخم‌مرغ‌ها را یکی یکی بشکنید و هر کدام را که اضافه می‌کنید خوب هم بزنید.

در یک کاسه متوسط ۱/۴ فنجان آرد چندمنظوره، بیکینگ پودر و نمک را مخلوط کنید. هم‌زن برقی را روی سرعت متوسط قرار دهید، یک سوم از ترکیب آرد را به یک سوم از ترکیب کره اضافه کنید، شیر بریزید، دوباره یک سوم دیگر از آرد، کره، شیر و همین کار را تکرار کنید تا آخرین چیزی که اضافه می‌کنید ترکیب آرد باشد. سپس وانیل را بریزید و هم بزنید تا خوب ترکیب شود.

دو فنجان از خمیر به دست آمده را داخل یکی از ظرف‌ها بریزید. باقی مانده خمیر را را بین دو کاسه متوسط تقسیم کنید. در یک کاسه، ۱/۴ باقی مانده از آرد، مربای توت فرنگی و رنگ خوراکی را بریزید. با سرعت متوسط مواد را هم بزنید. حالا خمیر را داخل ظرف دوم بریزید.

به خمیر باقی مانده پودر کاکائو، آب جوش و سودا اضافه کنید و هم بزنید. خمیر را داخل ظرف سوم بریزید.

ظرف‌های حاوی خمیر را داخل فر گذاشته و به مدت ۲۵ دقیقه بپزید، سپس پختگی آن را با فرو کردن یک چوب نازک یا سر چنگال تست کنید. ۱۰ دقیقه ظرف‌ها را در دمای اتاق رها کنید تا حرارت آن از بین برود، سپس کیک را از داخل ظرف‌ها بیرون بیاورید و بگذارید کاملا خنک شود.

خامه کیک (باترکریم Buttercream) را روی سطح کیک‌های اسفنجی رنگی خود بمالید و آن‌ها را روی هم قرار دهید، سپس کناره‌ها را آغشته به خامه کنید. تزیین کیک با خامه را می‌توانید به سلیقه خو د و با تکنیک‌های مختلف انجام دهید.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: طرز تهیه کیک طرز تهیه کیک پارسی خبر سبک زندگی کیک هم بزنید ظرف ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۵۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ مشکوک دختری که با نامزدش به مهمانی رفت

به گزارش تابناک، شامگاه شنبه مرگ دختر جوانی در یکی از بیمارستان‌های تهران به بازپرس حسین گودرز که مسولیت کشیک قتل پایتخت را بر عهده داشت اطلاع داده شد.

سپس پدر دختر فوت شده با مراجعه به دادسرای جنایی از میزبان دخترش شکایت کرد. مرد شاکی در تشریح ماجرا گفت: دخترم همراه نامزدش به مهمانی رفته بود و تا جایی که به من گفتند در آن مهمانی حالش بد شد. او را به بیمارستان رساندند و در بیمارستان فوت کرد.

در پی این شکایت میزبان مورد تحقیق قرار گرفت و او هم گفته‌های پدر دختر فوت شده را تایید کرد و گفت: او با نامزدش به مهمانی که میزبانش من بودم آمده بود که حالش بد شد و او را به بیمارستان رساندیم و در آنجا بود که فوت کرد.

پس از آن نامزد این دختر مورد تحقیق قرار گرفت و او هم با تایید گفته‌های دو نفر قبل ادامه داد: تا جایی که می‌دانم حال نامزدم خراب شد و او را به بیمارستان بردند اما بعد از آن دیگر خبر ندارم چه شد و بعد از مدتی خبر دار شدم که او فوت شده است. من یا میزبان در مرگ او نقشی نداشتیم.

در حال حاضر تحقیقات در مورد این مرگ مشکوک ادامه دارد.
منبع: سایت جنایی

دیگر خبرها

  • این مربا را برای صبحانه نخورید!
  • طرز تهیه پاستای اسفناج و خامه ساده و خوشمزه
  • مرگ مشکوک دختری که با نامزدش به مهمانی رفت
  • ماهی کبابی را با این روش خاص بپزید و لذت ببرید
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند
  • 17 درمان سریع خانگی التهاب معده
  • لبخند ساختگی ما را شادتر می‌کند؟
  • گیاهی که برای جلوگیری از ریزش مو معجزه می‌کند