Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دوشنبه ایرنا به نقل از این پایگاه اینترنتی،  مس سونگون ورزقان قهرمان سه دوره اخیر لیگ برتر ایران،  در بین نامزدهای برترین تیم‌ فوتسال سال ۲۰۲۰ قرار گرفت.

تیم های بارسای اسپانیا،  مگنوس برزیل،  KPRF مسکو روسیه،  موویستار اینتر اسپانیا،   ناگویا اوشن ژاپن،  چونبوری بلووی تایلند،  کورینتیانس برزیل،  اسپورتینگ پرتغال و تای‌سون‌نام ویتنام دیگر نامزدهای دریافت عنوان بهترین تیم باشگاهی جهان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، تیم مس سونگون در سال های  ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ رده ششم این رده بندی را از آن خود کرده بود.

همچنین  «علیرضا صمیمی» گلر تیم ملی و مس سونگون در بخش دروازه‌بان‌ها، «گلاره ناظمی» در بخش داوران،   «زینب کرمی» گلر تیم فوتسال زنان مس رفسنجان در بخش دروازه‌بان‌های زن، «عاطفه رضایی» سرمربی تیم فوتسال زنان مس رفسنجان در بخش بهترین مربیان زن و تیم فوتسال زنان مس رفسنجان قهرمان سال گذشته لیگ برتر نیز نماینده فوتسال ایران در برترین‌های این رشته در جهان در سال ۲۰۲۰ هستند.  

برچسب‌ها ورزقان آذربایجان شرقی فدراسیون های ورزشی مس سونگون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزقان آذربایجان شرقی فدراسیون های ورزشی ورزقان آذربایجان شرقی فدراسیون های ورزشی مس سونگون اخبار کنکور تیم فوتسال مس سونگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۵۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنسرت بهترین نوازنده هنگ درام در ایران

سالن خلیج فارس در اردیبهشت سال جاری میزبان کنسرت هنگ درام «نادیشانا» نوازنده نامی اهل روسیه بود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم، در این کنسرت «نادیشانا» که به عنوان یکی از بهترین نوازندگان هنگ درام دنیا معروف است، در سالن خلیج فارس - فرهنگسرای نیاوران روی صحنه رفت. این نوازنده اهل روسیه است و در اردیبهشت سال جاری برای اجرا به تهران سفر کرده بود.

این هنرمند برای نخستین بار به ایران آمد تا در میان استقبال مخاطبان روی صحنه برود.

کنسرت‌های اردیبهشت در راهند؛ از طلیسچی تا بانی

 

نادیشانا (Nadishana) نوازنده مطرح چندین ساز، آهنگساز و طراح صدا از سیبری، کسی که شیوه‌ای خلاقانه و مخصوص به خود برای دنیای ترکیب و تلفیق موزیک‌ها دارد، ترکیبی خلاقانه از سازهای سنتی متفاوت از سراسر جهان که بر اساس تکنولوژی عصر حاضر و سبک مدرن امروزی طراحی شده است. او قادر به نواختن بیش از ٢ نوع ساز از نقاط مختلف جهان است، که شامل سازهایی که خود ساخته نیز می‌شود. نادیشانا با زحمات، تلاش و کوشش بسیار تکنیک‌های منحصر به فرد خود را برای نواختن هر یک از سازهایش ابداع کرده است. او شیوه‌ی خود را در ویرایش و افکت صداهای دیجیتالی Sound Microsurgery  نامیده است.

این هنرمند برجسته، صاحب مجموعه‌ی بزرگی از آلات موسیقی (بیش از ٢ ساز) از بخش‌های مختلف جهان است. او در حال حاضر در برلین زندگی می‌کند و روی چندین پروژه، مشغول به کار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنسرت بهترین نوازنده هنگ درام در ایران
  • لوییس سوارز و رسیدن به رکورد 500 گل باشگاهی / فیلم
  • تعظیم شهریار مقابل چهره خاص زندگی
  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • دانشگاه تربیت مدرس در میان برترین دانشگاه های ایران قرار گرفت
  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟(+عکس)
  • اِشویانتک؛ همچنان بهترین تنیسور زن جهان
  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد