Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، بیستمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت برق که دارای مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا است، از ۲۳ تا ۲۶ دی‌ماه جاری در هشت سالن نمایشگاهی در فضایی بالغ بر ۸۰۰ متر مربع شامل ۱۲ هزار و ۹۴۵ متر مربع فضای سرپوشیده داخلی و ۱۲ متر مربع فضای سرپوشیده خارجی و شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران در همین تاریخ و در دو سالن نمایشگاهی در فضای دو هزار و ۴۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده داخلی و ۱۰۰ متر فضای باز، برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آئین افتتاح این نمایشگاه روز سه‌شنبه ۲۳ دی‌ماه با حضور وزیر نیرو، معاونان و مدیران ارشد صنعت برق و آب و فاضلاب کشور و تعدادی از میهمانان خارجی برگزار خواهد شد.
همچنین دراین نمایشگاه‌ها که با مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا از ساعت ۹ تا ۱۷ برای بازدید دایر است، تمامی ضوابط، شرایط و تمهیدات لازم برای پیشگیری از ابتلا به کرونا پیش‌بینی شده و فقط برای بازدیدکنندگان تخصصی و فعالان اقتصادی صنعت آب و برق دایر و امکان بازدید عمومی ندارد.
براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در این دوره از نمایشگاه‌ها که با حضور ۲۷۵ شرکت داخلی و خارجی برپا می‌شود، ۲۰۰ شرکت‌کننده در بیستمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت برق ایران و بیش از ۷۵ شرکت‌کننده در شانزدهمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران حضور دارند.
قرار است در نمایشگاه تخصصی صنعت برق ایران کالاهایی در بخش‌های روشنایی، گروه سیم و کابل، تابلوسازان، تجهیزات برقی، اتوماسیون و سیستم‌های ابزار دقیق، خطوط انتقال، کارفرما، مشاوران و پیمانکاران عرضه شود.
همچنین درشانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران نیز کالاهایی در بخش‌های لوله و اتصالات پلیمری، تصفیه، فیلتراسیون و آب شیرین‌کن، لوله و اتصالات و شیرآلات، کارفرما، مشاوران، پیمانکاران، اتوماسیون و سیستم‌های ابزار دقیق، سیستم‌های اندازه‌گیری و تجهیزات آزمایشگاهی و آب و فاضلاب، تجهیزات صنعتی، لوله و اتصالات به نمایش گذاشته خواهد شد.
طبق اعلام ستاد برگزاری نمایشگاه‌های صنعت آب و برق، در حاشیه این رویداد بین‌المللی سه کارگاه آموزشی پیرامون بحث‌های روز صنعت آب، برق و همسو با اهداف برگزاری نمایشگاه برپا می‌شود.

برچسب‌ها نمایشگاه بین المللی تهران شرکت آب منطقه ای برق وزارت نیرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نمایشگاه بین المللی تهران شرکت آب منطقه ای برق نمایشگاه بین المللی تهران شرکت آب منطقه ای برق وزارت نیرو اخبار کنکور بین المللی صنعت نمایشگاه تخصصی آب و فاضلاب صنعت آب صنعت برق متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۵۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی یزد

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و محصولات صنعت نساجی و پوشاک استان یزد با ارائه جدیدترین دستاوردهای این صنعت برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، استان یزد یکی از قطب‌های اصلی کشور و منطقه در حوزه نساجی است و از دیرباز تاکنون این صنعت با نام یزد گره خورده و محصولات نساجی یزد در تمامی نقاط شناخته شده و زبانزد است.

با این وجود اما در طول چند دهه گذشته رفته رفته نساجی در یزد بزرگی خود را از دست داد و این صنعت با مشکلات بسیاری روبرو شد به گونه‌ای که دیگر نمی‌توانستیم نامی از قطب نساجی بودن برای یزد در نظر بگیریم چرا که بسیاری از نقاط دیگر صنعت نساجی بسیار پیشرفته تر و بزرگتری از یزد داشتند.

با این وجود طی سال‌های گذشته اقدامات خوبی در زمینه احیای این صنعت صورت گرفته که منجر به بهبود وضعیت صنعت نساجی استان یزد شد که از جمله این اقدامات می‌توان به برگزاری نمایشگاه‌های منظم نساجی، ماشین‌آلات و محصولات آن اشاره کرد.

از جمله این نمایشگاه‌ها، برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین آلات و محصولات صنعت نساجی و پوشاک استان یزد است که با حضور استاندار و جمعی از مسئولان به بهره‌برداری رسید.

در این نمایشگاه فعالان عرصه صنعت نساجی و پوشاک استان یزد و برخی نقاط کشور به عرضه جدیدترین دستاوردها و تولیدات خود در این صنعت پرداختند.

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی یزد
  • حضور بیش از ۱۲۰ شرکت معتبر در نمایشگاه نساجی یزد
  • برپایی نمایشگاه نساجی و پوشاک در یزد
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • آغاز به‌کار نمایشگاه تخصصی فرانچایز در ایران‌مال
  • ارائه توانمندی‌های گردشگری کردستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • بیش از ۲ هزار مسؤول برای حضور در نمایشگاه کتاب دعوت شدند
  • وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد
  • برگزاری کارگاه فنی و تخصصی کاربری سامانه تیر الکترونیک e_TIR در تهران
  • توانمندی صنعت قم برای تولید انواع کفش در نمایشگاه اکسپو به نمایش درآمد