Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین سپاه نینوا گلستان گفت: بسیجیان در کنار نیروهای شبکه بهداشت و درمان و هلال احمر در طرح شهید سلیمانی خوش درخشیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی در حاشیه بازدید میدانی از  اجرای طرح شهید سلیمانی در کلاله با بیان اینکه بسیجیان در کنار نیروهای شبکه بهداشت و درمان و هلال احمر در طرح شهید سلیمانی خوش درخشیدند؛ گفت: ما قدردان درمانگران بیماری کرونا هستیم و خوشحالیم که از ظرفیت بسیجیان طی مدت بروز "کووید ۱۹" به درستی استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین سپاه نینوای گلستان افزود: در ادامه اجرای طرح  شهید سلیمانی تلاش می شود؛ ضمن پیشگیری از گسترش بیماری کرونا، معاش نیازمندان بیمار در قرنطینه تحت پوشش کمک های مومنانه گیرد.   حسینی از تلاش بسیجیان، درمانگران، کارکنان بهداشت و درمان و نیروهای هلال احمر در اجرای طرح شهید سلیمانی تجلیل  کرد.   دکتر پرویز گلزاری رئیس شبکه بهداشت و درمان کلاله در حاشیه بازدید طرح شهید سلیمانی اعلام کرد:  از ابتدای اجرای طرح تا کنون "۶۱ هزار و ۶۷۹ نفر غربالگری شده اند که ۳۲۴ نفر مشکوک به کرونا شناسایی و از آنها رپید تست گرفته شد.   وی در ادامه ضمن اعلام شکنندگی وضعیت زرد شهرستان؛ گفت: آحاد جامعه را به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عدم حضور در اجتماعات توصیه موکد می کنیم.      انتهای پیام/  

منبع: دانا

کلیدواژه: طرح شهید سلیمانی بهداشت و درمان اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۵۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد.

تیم های هلال احمر بلافاصله به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیروهای مردمی جست‌وجوها آغاز شد اما تاکنون هیچ اثری از این کودک یافت نشده است.

در همین راستا فرهاد شیبک فرماندار کلاله اظهارکرد: طی رایزنی و پیگیری های صورت گرفته تا ساعاتی دیگر نیروهای کمکی از استان و شهرستانهای گنبد، مینودشت و مراوه تپه به همراه سگ های زنده یاب، هلی شات، پاراموتور جهت جستوجوی کودک کلاله ای در منطقه حاضر می شوند.

وی افزود: طی تماس تلفنی با مدیر عامل هلال احمر استان، بالگرد شناسایی سمنان نیز قبل از ظهر جهت گشت زنی به منطقه اعزام می شود.

وی گفت: تلاش ها برای پیدا کردن کودک گمشده با تمام ظرفیت ادامه دارد.

کد خبر 6092970

دیگر خبرها

  • ۳ روز از مفقود شدن یسنا گذشت؛ اعزام بالگرد به منطقه
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز