Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار انتظامی سیستان و بلوچستان مورخ ۲۲دیماه/کشف محموله لوازم یدکی خودروی قاچاق در دشتیاری تادستگیری سارق با ۵۰۰ میلون ریال اموال مسروقه در خاش

كشف 829 کیلو مواد افیونی در عملیات تکاوران پلیس سیستان و بلوچستان

 

فرمانده انتظامی استان از انهدام یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر و کشف 829 کیلو مواد افیونی در عملیات مسلحانه تکاوران پلیس شهرستان "سراوان" خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
سردار احمد طاهری در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "سراوان" با اشراف اطلاعاتی، اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از مناطق مرزی شهرستان مذکور به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.
وی افزود: در این رابطه شب گذشته تکاوران پلیس شهرستان "سراوان" در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه اعضای این باند قاچاق را که با 2 دستگاه وانت تویوتا ، یک دستگاه سمند و یک دستگاه پژو 405، در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در منطقه "آسپیچ" بودند، شناسایی و به آنها دستور ایست دادند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار از محل را داشتند که بر اثر آتش پرحجم تکاوران پلیس، عرصه را برخود تنگ دیده و با رها کردن خودروها به سمت کوهستان های اطراف متواری شدند.
این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: طی این عملیات با عکس العمل سریع  و اقدام به موقع مأموران 5 نفر از سوداگران مرگ دستگیر و ضمن کشف3 قبضه سلاح کلاش بهمراه ،166فشنگ جنگی و 2 دستگاه بیسیم دستی، در بازرسی از خودروهای توقیف شده از قاچاقچیان 829 کیلو و 690 گرم تریاک کشف شد.
سردار طاهری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطر نشان کرد تلاش برای دستگیری قاچاقچیان متواری شده ادامه دارد.

 

کشف 138 هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

 

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف 138 هزار لیتر سوخت قاچاق طی هفته گذشته خبر داد. 
سردار احمد طاهری گفت: در هفته گذشته طرح مبارزه با قاچاق سوخت، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمايه هاي ملي، با جدیت، در نقاط مختلف استان به اجرا درآمد.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این راستا مأموران پلیس امنیت اقتصادی و دیگر رده های عملیاتی استان، با شناسایی و تخریب 3 محل دپوی سوخت و در بازرسی از 7 دستگاه تریلی سوخت کش و 13 دستگاه اتوبوس دارای باک اضافی، 138 هزار و 160 لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع را کشف کردند .
این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: این مقدار سوخت کشف شده شامل 108 هزار و 80 لیتر گازوئیل،3 هزار و 860 لیتر بنزین،25 هزار لیتر قیر  و یک هزار و 220لیتر سایر فرآورده های نفتی بوده که در شهرستان های، نیکشهر، ایرانشهر، زاهدان، خاش و سراوان کشف شدند.
سردار طاهری با اشاره به توقیف 20 دستگاه تریلی و اتوبوس حامل سوخت قاچاق، خاطر نشان کرد: در این رابطه 2 باند قاچاق سوخت منهدم و 39 فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
وی با تأکيد بر اجراي مستمر طرح هاي پاکسازي نقاط آلوده در جهت مبارزه با قاچاقچيان سوخت ، تصريح کرد: يکي از رسالت هاي نيروي انتظامي برقراري نظم و امنيت عمومي است و پليس با تمام توان و اقتدار با افرادی که بخواهند منابع و منافع ملی را به تاراج ببرند قاطعانه برخورد می کند.

 

دستگیری سارق با 500 میلون ریال اموال مسروقه در خاش

 

فرمانده انتظامی شهرستان خاش از دستگیری سارق حرفه ای با 7 فقره سرقت و کشف 500 میلون ریال اموال مسروقه خبر داد. 
سرهنگ ابراهیم کوچک زایی با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران  کلانتری 11  با انجام اشراف اطلاعاتی، موفق شدند یک سارق حرفه ای را شناسایی و او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیرکنند.
وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه سارق بیش از 400 متر سیم  مسی مسروقه و تعدادی اموال سرقتی دیگر به ارزش 500 میلیون ریال کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان خاش تصریح کرد : سارق که پس از مواجه با مستندات و مدارك قانوني پلیس چاره ای جز اعتراف به فعالیت بزهکارانه خود نداشت در تحقیقات تکمیلی پلیس به 7 فقره سرقت شامل، یک فقره کیف قاپی ، 3 فقره سرقت گوشی تلفن همراه ، یک فقره سرقت اماکن خصوصی و 2 فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان اعتراف کرد.
سرهنگ کوچک زائی خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، به مراجع قضائی معرفی شد.
این مقام انتظامی از شهروندان درخواست : توصیه های پلیس را در خصوص رعایت نکات امنیتی در حفظ و نگهداری اموال و پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه موارد مشکوک و مهم ، مراتب را با تماس 110به پلیس اطلاع دهند.

 

کشف محموله لوازم یدکی خودروی قاچاق در "دشتیاری"

 

فرمانده انتظامی شهرستان "دشتیاری" از توقیف یک دستگاه سواری پراید و کشف 250 جفت لنت ترمرز خودروی تویوتای قاچاق، در محور "چابهار-دشتیاری" خبر داد. 
سرهنگ "غلامرضا صیاد اربابی"  در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور "چابهار-دشتیاری"  به یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک  و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این خودرو تعداد 250 جفت لنت خودروی تویوتای قاچاق و فاقد مجوز گمرکی کشف شد.
فرمانده انتظامی  شهرستان دشتیاری تصریح کرد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرک 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.
سرهنگ صیاد اربابی بیان داشت: در این رابطه خودروی حامل لوازم یدکی قاچاق توقیف و در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.
وی با بیان اینکه قاچاق کالا یکی از عوامل مهم اخلال در نظام اقتصادی کشور است از شهروندان خواست اخب

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: تکاوران پلیس قاچاقچیان تیراندازی فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان مراجع قضائی خاطر نشان تکاوران پلیس لوازم یدکی سوخت قاچاق فقره سرقت یک دستگاه مواد مخدر کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۶۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد در راستای ماموریت‌های محوله بررسی خودرو‌های مشکوک در عوارضی شماره سه به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان غله و اداره صمت بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه راننده به همراه خودرو و کالای قاچاق جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اقتصادی شد، بیان کرد: برخورد با سودجویان و قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق