Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-03@03:14:00 GMT

دردسر جدید ویندوز 10 برای کاربران

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۴۶۲۷۶

دردسر جدید ویندوز 10 برای کاربران

ایتنا - مایکروسافت وجود اشکالی عجیب را در سیستم عامل ویندوز تأیید کرده که باعث می‌شود این سیستم عامل به طور مکرر از نو راه‌اندازی شود.
بعد از انتشار گزارش‌هایی در مورد نقص‌های عجیب ویندوز ۱۰ باز هم اخباری در مورد یک مشکل تازه در این سیستم عامل مخابره شده است.

به گزارش ایتنا از مهر، مایکروسافت وجود اشکالی عجیب را در سیستم عامل ویندوز تأیید کرده که باعث می‌شود این سیستم عامل به طور مکرر از نو راه‌اندازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مشکل در عرض چند دقیقه بارها رخ می‌دهد و هیچ راهی برای متوقف کردن راه‌اندازی مکرر رایانه‌های مذکور وجود ندارد. مایکروسافت می‌گوید برای حل این مشکل یک وصله نرم‌افزاری تهیه کرده، اما این وصله تنها بر روی رایانه‌های مجهز به نسخه ۲۰H۲ ویندوز ۱۰ قابل نصب خواهد بود. این نسخه از ویندوز در اکتبر سال ۲۰۲۰ عرضه شده بود.

نصب این نسخه از ویندوز ۱۰ مستلزم به‌روزرسانی سخت‌افزاری رایانه‌های شخصی است و رایانه‌های قدیمی نمی‌توانند آن را نصب کنند. از همین رو وصله جدید مایکروسافت برای حل مشکل راه اندازی مکرر رایانه‌ها نیز بر روی رایانه‌های مذکور قابل نصب نخواهد بود.

هنوز مشخص نیست با توجه به فراگیری مشکل جدید ویندوز ۱۰ آیا مایکروسافت تغییری در وصله به روزرسان خود انجام می‌دهد تا رایانه‌های قدیمی نیز با آن سازگار شوند یا خیر.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: ویندوز 10 سیستم عامل نرم افزار راه اندازی سیستم عامل ویندوز ۱۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۶۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار خطیر در استقلال؛ 50 میلیارد تومان دردسر آفرین شد!

علی خطیر به یک دلیل از سمت مدیرعاملی استقلال برکنار شده است.

به گزارش طرفداری، کار علی خطیر در باشگاه استقلال به پایان رسیده است.

امشب بعد از تساوی استقلال مقابل تراکتور خبری آمد مبنی بر اینکه علی خطیر با تصمیم هیات مدیره از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شده و فرشید سمیعی موقتا جای او را گرفته است.

خبری که به نظر درست است و حالا پیگیری های خبرنگار ما نشان می دهد این موضوع یک علت مهم داشته است.

گویا علی خطیر تصمیم می گیرد پیش از بازی با تراکتور، بخشی از قرارداد استقلالی ها را پرداخت کند ولی شهریاری به او اعلام می کند این کار را انجام ندهد و پرداختی را به بعد از بازی موکول کند.

در واقع علت برکناری خطیر این است که او بدون اجازه از مالکان جدید باشگاه استقلال، 50 میلیارد به حساب بازیکنان پرداخت کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شکایت دو نشریه از مایکروسافت و OpenAI به دلیل نقض کپی‌رایت
  • حسابرسی داده‌محور و توسعه حسابرسی رایانه‌ای در اولویت است
  • آموزش افزایش صدای تلویزیون بدون استفاده از ساندبار یا سیستم صوتی
  • پایان کار خطیر در استقلال؛ 50 میلیارد تومان دردسر آفرین شد!
  • تاریخ رونمایی بازی کالاف دیوتی ۲۰۲۴ مشخص شد؟
  • استرالیا نخستین رایانه کوانتومی کاربردی جهان را می سازد
  • جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک
  • اولین کتابخانه ملی دیجیتال جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • اولین کتابخانه دیجیتال ملی جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • ظهور شاه‌کلید قفل‌های دیجیتال/ رایانه‌های کوانتومی رمزگذاری را بی‌معنا می‌کنند