Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقاجانلو گفت: در پی زلزله فرضی ۵/۸ ریشتری روستای مروارید، اقلام امدادی از مرکز استان و شهرستان ها به این روستای زلزله زده در شهرستان سلطانیه ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان در جلسه ستاد امدادرسانی زلزله فرضی ۵/۸ ریشتری  روستای مروارید شهرستان سلطانیه افزود: از مرکز استان چادر، چراغ والور، فانوس، ست ظروف از هر کدام ۱۰ عدد، ۱۰۰ تخته پتو و بسته غذایی برای ۱۰ خانوار ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

غفور اقاجانلو تاکید کرد: از شعب هلال احمر نیز چادر، چراغ والور، فانوس، از هر کدام ۲ عدد، و 2 دست ست ظروف و ۱۰ تخته پتو ارسال شد.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در پی زلزله فرضی 8/5 ریشتری روستای مروارید شهرستان سلطانیه، ۱۴ روستا تحت تاثیر این زلزله قرار گرفتند.

 

وی افزود: بر اساس سناریوی تعریف شده، در این زلزله ۱۴ روستا تحت تاثیر این زلزله قرار گرفته اند و روستای مروارید نیز با ۱۶۶ خانوار و ۵۳۳ نفر جمعیت متاثر از این حادثه طبیعی است.

 

این مقام مسئول تاکید کرد: روستای اسکند با ۲۶۶ نفر جمعیت و ۸۱ خانوار، ذاکر با ۱۷۴ خانوار و ۵۳۳ نفر، کردناب نیز با ۲۲ خانوار و ۶۳ نفر جمعیت تحت تاثیر این زلزله فرضی قرار گرفته اند.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: یوسف آباد، کاک آباد، علی آباد و امیرآباد  روستاهای متاثر از این زلزله بودند.

 

وی خاطرنشان کرد: تیم های ارزیاب بلافاصله به روستای مروارید اعزام شدند تا میزان حادثه، وسعت، شدت و مصدومان آن را بررسی کنند.

 

اقاجانلو اظهارداشت: بر اساس برنامه عملیاتی شهرستان های زنجان، طارم، خدابنده، ایجرود و ستاد مرکز استان معین در این زلزله در منطقه مروارید هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: استان های گیلان، قزوین، اردیبل، همدان و البرز نیز به عنوان استان های معین هستند که می توانیم از آنها فراخوان داشته باشیم.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در حال حاضر چهار انبار در پایگاه شمالغرب نزدیکترین انبار به حادثه است که بعد از این برای تامین اقلام  انبارهای زنجان و‌خرم دره نزدیکترین انبارهاست.

 

اقاجانلو افزود: سایر دستگاه های اجرایی اعم از راهداری و اورژانس در سناریو تعریف شده که می توانیم برای آنها نیز فراخوان بدهیم.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: زلزله فرضی جمعیت هلال احمر استان زنجان مانور زلزله معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان روستای مروارید زلزله فرضی ارسال شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۶۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید منجم، مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به این حادثه گفت: با جستجوی تیم‌های امدادی هلال احمر تسوج و آتش نشانی، هر سه خودروی گرفتار در سیلاب، از محاصره سیل نجات یافته و به صاحبانشان تحویل داده شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت. اما دو دستگاه از خودروها دچار خسارات جزئی و یک دستگاه دیگر به طور کامل مچاله شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر در ادامه افزود: در این عملیات امدادی، ۲۰ نفر از کادر و داوطلبان هلال احمر در قالب ۵ تیم حضور داشتند و با تلاش شبانه روزی خود، جان و مال مردم را از خطر سیل نجات دادند.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص آبگرفتگی معابر و منازل روستای چهرگان، نیازی به تخلیه آب از منازل نبوده اما امدادگران جمعیت هلال‌احمر در محل سانحه حضور پیدا کرده‌اند و تا اقدامات لازم را انجام دهند.

کد خبر 6096093

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۲۶ خانوار کرمانشاهی
  • اسکان اضطراری ۲۰ خانوار در معرض خطر در روستای دماب
  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتارشده در سیل و آبگرفتگی
  • تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج
  • تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار
  • امدادرسانی ١٠ خانوار عشایر گرفتار در بارندگی‌های اخیر شهرستان دنا
  • ترمیم خط انتقال آب ۲۰۰ خانوار روستای دشت اکبر دهلران
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • روستای فهرج در مسیر جهانی شدن قرار گرفت