Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال امروز (دوشنبه) با شکست تیم مدعی شهرداری ارومیه برابر شهرداری گنبد آغاز شد. خبرگزاری میزان - هفته بیستم لیگ برتر والیبال امروز (دوشنبه) در حالی با برگزاری دو دیدار از ساعت ۱۱ آغاز شد که تیم شهرداری ارومیه در دیداری عجیب مغلوب شهرداری گنبد شد.

در یکی از مهمترین بازی‌های هفته بیستم تیم مدعی و پرستاره شهرداری ارومیه در سالن فدراسیون والیبال در حالی رو در روی تیم شهرداری گنبد پایین جدولی قرار گرفت که ارومیه‌ای‌ها در دیدار قبلی خود برابر شهداب یزد مغلوب شده بودند و برای بازگشت به صدر جدول محکوم به پیروزی بودند، اما در پایان نتیجه‌ای عجیب رقم خورد و این گنبدی‌ها بودند که با ارائه یک بازی جنگنده و کم اشتباه موفق شدند با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی برسند تا شاگردان عظیم جزیده با کسب دومین بُرد متوالی خود با ۷ پیروزی و ۲۱ امتیاز به رده هشتم صعود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در سوی مقابل شهرداری ارومیه که با هدایت پیمان اکبری دو هفته تلخ را پشت سر گذاشته ست‌های بازی را با امتیاز‌های ۲۵-۱۸، ۲۵-۲۱، ۲۱-۲۵ و ۲۵-۲۰ واگذار کرد تا نماینده ارومیه با قبول چهارمین باختش و ۴۱ امتیاز از جایگاهش در رده دوم تکان نخورد.

در دیگر دیدار همزمان نیز تیم سایپا موفق شد در شهرآورد خودروسازان با حساب ۳ بر یک از سد پیکان بگذرد.

در سایر بازی‌های هفته بیستم از ساعت ۱۴ شهداب یزد به مصاف راهیاب ملل مریوان می‌رود و هورسان رامسر رو در روی خاتم اردکان قرار می‌گیرد. از ساعت ۱۷ نیز شهرداری قزوین با لبنیات هراز آمل دیدار می‌کند و شهرداری ورامین به مصاف آذرباتری ارومیه خواهد رفت.

همچنین تیم‌های سپاهان اصفهان و فولاد سیرجان در این هفته با قرعه استراحت روبرو هستند. بیشتر بخوانید: شکست یاران کمیل اکبری در لیگ والیبال پرتغال

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ برتر والیبال شهرداری ارومیه شهرداری گنبد سایپا پیکان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال لیگ برتر والیبال شهرداری ارومیه شهرداری گنبد سایپا پیکان لیگ برتر والیبال شهرداری ارومیه شهرداری گنبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۶۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و ۴۰ امتیاز، در فاصله سه هفته مانده تا پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های ایران، جشن قهرمانی گرفت.    عصر امروز دوشنبه و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد.    نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر در مقایسه با حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی ۳۲ به ۲۴ در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند.    صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی به ۷ رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند.    صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال میهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

دیگر خبرها

  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد