Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ شهریار کشاورز، معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین در نخستین جلسه کمیته هماهنگی برگزاری این نمایشگاه اظهارکرد: در سال جهش تولید و همزمان با  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با توجه به استقبال واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی از سه نمایشگاه برگزارشده و به منظور حمایت از صنایع کوچک؛ چهارمین نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی با هدف توسعه بازار واحدهای صنعتی، آشنایی صنایع کوچک با یکدیگر، آشنایی مردم استان قزوین با توانمندی‌های صنایع کوچک، معرفی محصولات و برندهای صنایع کوچک و حمایت از صنایع و تولیدات بومی استان قزوین از 28 لغایت 30بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشاورز در پایان از حضور واحدهای تولیدی و صنفی که در حوزه خوشه های فرآوری محصولات انگور، بسته بندی  و شیرینی سنتی و باقلوا فعالیت می کنند؛ خبرداد.

46

کد خبر 1475196

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین صنایع کوچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۶۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت‌های نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳ بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد تجاری در راستای نمایش توانمندی‌های صادراتی با بازار‌های بین‌المللی است که تا ۱۲ اردیبهشت ماه، شرکت‌ها و بازرگانان از کشور‌های مختلف دنیا، اقدام به مذاکره و برقراری تعاملات تجاری با بزرگ‌ترین برند‌های صنعتی ایران در حوزه‌های صنعتی مختلف خواهند کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تولیدات خوزستان در نمایشگاه اکسپو مورد توجه فعالان اقتصادی
  • صادرات اقلام فروشگاهی به کوبا/ نوسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا
  • حضور ۸واحد تولیدی از قزوین در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • فرصت‌های نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • شناسایی ۵۰۵ خوشه صنعتی در سطح کشور
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال