Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس ستاد سبزوار در امور بازسازی عتبات عالیات روز دوشنبه در نشستی خبری افزود: بیشتر کمک‌های مردم این شهرستان برای توسعه صحن مطهر حضرت زینب کبری (س) در کربلای معلی و ساخت صحن امام محمدباقر(ع) در شهر کاظمین هزینه می‌شود.

علی اکبر دلبری افزود: کمک‌های مردم سبزوار به منظور بازسازی عتبات عالیات در شرایطی افزایش یافته که امسال بسیاری از برنامه‌های مذهبی ماه‌های محرم و صفر و برگزاری نمازهای جمعه و جماعات به علت شیوع ویروس کرونا با محدودیت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی اضافه کرد: همچنین با مشارکت موکب‌های حسینی شهرستان سبزوار ۴۵ هزار بسته بهداشتی و ماسک بین نیازمندان توزیع شده است.

رییس ستاد سبزوار در امور بازسازی عتبات عالیات گفت: در طرح همدلی مومنانه نیز حدود ۲ هزار بسته معیشتی به ارزش۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بین محرومان و آسیب دیدگان اجتماعی ناشی از ویروس کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توزیع شده است.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

برچسب‌ها سبزوار کمک های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سبزوار کمک های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات سبزوار کمک های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات اخبار کنکور بازسازی عتبات عالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۶۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی نهرهای کشاورزی روستای آق قلعه به همت اهالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اردبیل اهالی روستای آق قلعه سرعین با کانال کشی و بهسازی نهرهای کشاورزی این روستا در افزایش تولیدات محصولات کشاورزی مشارکت کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • بهسازی نهرهای کشاورزی روستای آق قلعه به همت اهالی
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • استقرار نخستین موتور هواپیما در دانشگاه حکیم سبزواری
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • پاسکاری ساخت سیل بند منجر به ورود سیلاب به داخل شهر سبزوار شد
  • نبود سیل بند و ورود سیلاب به داخل شهرک توحید سبزوار
  • بارش تگرگ و جاری شدن سیلاب در سبزوار 
  • آبشار لوه این هفته برای دومین بار قربانی گرفت؛ امروز مسافر سبزواری سقوط کرد