Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: این بازرسی ها با همکاری آزمایشگاه همکار تأیید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان انجام شده است.

رحمتی با تاکید بر اینکه سنجش عملکرد نازل‌های عرضه سوخت، یکی از وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد است افزود: به صورت فصلی و موردی باید صحت عملکرد این نازل‌ها بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: در این بازرسی‌ها در صورت صحت عملکرد نازل، برچسب انجام آزمون دوره‌ای برای مشاهده استفاده کنندگان نصب می شود.

رحمتی با بیان اینکه اگر نازل‌های سوخت از لحاظ ایمنی و عملکرد فنی دچار نقص باشند، موارد برای رفع نقص به جایگاه داران اعلام می شود گفت: مهلتی به آنان داده می شود و اگر در مدت زمان تعیین شده مشکل برطرف نشود، نازل مربوطه پلمب و غیرفعال خواهد شد.

مدیرکل استاندارد استان افزود: این برنامه به منظور حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و توسعه استاندارد، آزمون صحت وسایل سنجش از جمله نازل‌های عرضه سوخت مایع انجام می‌شود.

رحمتی از مردم خواست، هرگونه تخلفات احتمالی و موارد مربوط به اجرای استاندارد‌های اجباری را از طریق شماره تلفن ۱۵۱۷ به اداره کل استاندارد استان گزارش کنند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد فرآورده های نفتی نازل های سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۷۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی در آیین آغاز این طرح گفت: این طرح در راستای مهارت آموزی، شادابی و نشاط برای ۴ هزار و ۳۰۰ دانش آموز پایه ششم ابتدایی از امروز در استان اجرا می شود. وی از توجه دولت مردمی ایران قوی به مهارت آموزی دانش آموزان خبر داد و افزود: طرح شنا گامی برای تقویت سلامت جسمی و روحی دانش آموزان برای یادگیری بهتر است. معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان نیز گفت: این طرح از امروز برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دختر و پسر در شهرستان بویراحمد رسما آغاز شد. فرشید کرمی افزود: طبق برنامه زمانبندی شده این طرح با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده است. کرمی ادامه داد: در پایان طرح مهارت آموزی شنا به دانش آموزان شرکت کننده، گواهی مهارت شنا ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش