Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: سپاه استان در جشنواره مالک اشتر از بین ۱۸ سپاه استانی، برگزیده کشوری شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «سردار ابوالقاسم چمن» امروز(22 دی) در حاشیه جشنواره مالک اشتر که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: رسالت سپاه، پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی افزود: این نهاد در کنار رسالت خود برنامه های مختلفی را در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، اشتغال و محرومیت زدایی در دستور کار خود قرار داده است.

 

 

وی یکی از اهداف جشنواره مالک اشتر را الگو سازی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایران خواند و اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب نیز از سپاه نقش پیش برندگی را مطالبه کرده است.

 

 

سردار چمن افزود: سپاه در جشنواره مالک اشتر این الگوها را در پایگاه های بسیج بر مدار معنویت و عقلانیت معرفی کرده است.

 

 

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی بیان کرد: برگزیده های این جشنواره به عنوان الگوهای موفق رده های بسیج، در سطح سپاه های استانی و سازمان بسیج معرفی می شوند تا از دستاوردهای آن ها استفاده شود.

 

 

وی افزود: خوشبختانه در سال جاری معاونت بهداشت و درمان سپاه استان، بسیج صدا و سیمای خراسان شمالی، گروه جهادی استان و گردان فضای مجازی خراسان شمالی حائز رتبه های برتر این جشنواره کشوری شدند.

 

 

سردار چمن خاطرنشان کرد: امسال همچنین برای نخستین بار، سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در جشنواره مالک اشتر از بین 18 سپاه استانی، برگزیده کشوری در حوزه اشراف فرماندهی شد که این افتخار بزرگی است.

 

 

 

پایان پیام/140

منبع: شبستان

کلیدواژه: بجنورد خراسان شمالی جشنواره مالک اشتر جشنواره سپاه جوادالائمه ع جشنواره مالک اشتر خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۷۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسؤل برگزاری مسابقات کشتی با چوخه گرماب گفت: بیست و پنجمین دوره مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرامیداشت شهدای شهر گرماب در گود پهلوان شورورزی این شهر آغاز شد. 


علی گرمابی افزود: در این مسابقات ۲۱۵ چوخه کار از چهار استان خراسان رضوی، شمالی، جنوبی و گلستان در پنج وزن و در دو نوبت صبح و بعد از ظهر با يکديگر رقابت می کنند.


وی ادامه داد: به نفر اول هر وزن یک عدد قوچ، نفر دوم 10 میلیون تومان و نفر سوم شش میلیون تومان هدیه نقدی اهدا خواهد شد.


گرمابی گفت: با مساعدت اداره کل صدا و سیمای خراسان رضوی قرار است این مسابقات از حدود ساعت ۱۵ تا ۱۷ از شبکه استانی خراسان رضوی و شبکه های سراسری پخش شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی رتبه اول عملکرد کشوری را کسب کرد
  • ایجاد شهرک فناوری در خراسان شمالی با همکاری پارک علم و فناوری
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور
  • انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد