Web Analytics Made Easy - Statcounter

خادمی با اشاره به اهمیت پروژه های اصلی راه سازی کشور به ویژه پروژه آزادراه آبیک به چرمشهر گفت: کاهش ۲۵ درصدی بار ترافیکی در استان البرز در قالب افتتاح خط یک آزادراه تهران به شمال محقق شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « خیرالله خادمی» طی بازدید از آزاد راه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شمال شهر کرج که دوشنبه ۲۲ دی ماه سال جاری به همراهی استاندار البرز انجام شد گفت: کاهش ۲۵ درصدی بار ترافیکی در استان البرز در قالب افتتاح خط یک آزادراه تهران به شمال محقق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: آزادراه آبیک به چرمشهر از جمله پروژه های اصلی راه سازی کشور است که تا ۲ ماه آتی زیر بار ترافیک می رود. 

 

وی با اشاره به اینکه اعتبار پروژه آزاده راه آبیک به چرمشهر ۸ تا ۱۰ میلیارد تومان است بیان کرد: پروژه آزادراه آبیک به چرمشهر مراحل پایانی خود را طی می کند و با افتتاح آن انتظار می رود شاهد روان سازی ترافیک در استان البرز باشیم. 

 

وی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی به منظور تکمیل پروژه که به طول ۱۵۸ کیلومتر میان استان البرز، قزوین و تهران قرار گرفته است اعتبار ویژه ای را در اختیار شهرداری کرج قرار می دهد. 

 

خادمی اظهار کرد: مدیریت شهری کرج نباید نگران تأمین اعتبار این پروژه باشد چرا که سهم ویژه ای از این بزرگراه برعهده وزارت راه و شهرسازی است.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: شرکت پیمانکار بزرگراه شمالی کرج مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان طلب دارد که این مبلیغ باید با کسب درآمد مناسب تأمین گردد.

 

 

پایان پیام/481

منبع: شبستان

کلیدواژه: قطعه آزاد راه تهران به شمال تکمیل آزاد راه تهران به شمال معاون وزیر راه و شهرسازی استاندار البرز استانداری البرز راه آبیک به چرمشهر استان البرز راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۷۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان

 رحمتی در خصوص بهسازی و آسفالت آزادراه تبریز- زنجان گفت: این موضوع باید توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور انجام شود.

وی افزود: عملیات ترمیم روکش آسفالت آزادراه زنجان –تبریز به طول ۲۱۰ کیلومتر شروع شده و تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

رحمتی گفت: در این مسیر دو محور مهم وجود دارد که محور اول به طول ۵۳ کیلومتر بسیار اساسی بوده و قرار است کل آسفالت این محور تعویض شود ۱۶۰ کیلومتر دیگر هم نوسازی و بهسازی می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در مجموع در این جاده ۲۱۰ کیلومتر باید تامین منابع شود و در اختیار مجموعه راهداری قرار گیرد که مصوب شد ادامه داد: با ابلاغ وزیر راه و شهرسازی، بهسازی و آسفالت آزادراه تبریز- زنجان توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به طول ۲۱۰ کیلومتر از محل منابع در اختیار سازمان مذکور با فوریت با اعتبار یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان که ۴۰۰ میلیارد تومان از محل قیر رایگان توسط وزارت راه و شهرسازی و۷۰۰ میلیارد تومان هم از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور تامین می‌شود.

وی افزود: آزادراه پیامبر اعظم (ص) یا همان آزادراه تبریز- زنجان یکی از موضوعات مهمی بود که در سفر روز جمعه وزیر راه و شهرسازی به استان مطرح شد چراکه همه مردم نسبت به وضعیت این مسیر معترض هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۹ اردیبهشت
  • آخرین وضعیت بزرگراه شهید بروجردی در غرب تهران | این بزرگراه به آزادگان و آزادراه تهران- ساوه متصل خواهد شد
  • ساخت یک بزرگراه جدید در تهران
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | گره کور ترافیکی خروجی فتح باز شد
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • رفع معضل ترافیکی در غرب تهران
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۸ اردیبهشت